نماز جمعه در ۴۷ منطقه از مازندران اقامه می شود

حجت الاسلام انتظاری از برگزاری نماز جمعه در۴۷منطقه از مازندران خبر داد و گفت: اقامه نمازجمعه را با رعایت را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «محمد انتظاری» امروز(۲دی) در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه میاندورود با بیان اینکه، در ۴۷ شهر استان مازندران توفیق اقامه نماز فراهم است، اظهار کرد: حقیقا این پایگاه، پایگاه امید و استحکام اعتقادی انقلابیون، مجاهدان و رزمندگان دفاع مقدس و بسیجیان است.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران افزود: نقطه نقطه پایگاه های نماز جمعه مکانی برای مبارزه و درگیری تن به تن با دشمنان قدار خونخوار و بی دین و بی‌رحم در رأس شان انگلیس، اسرائیل و  فرانسه مزدور است، برای همیشه در دهن دشمنان می‌زنیم تا بگوییم ما تا آخرین لحظه در مسیر نظام راست‌قامت ایستاده‌ایم.

 

حجت الاسلام انتظاری یادآور شد: فضای نمازجمعه کمی کرونایی شده بود، مسئولان این نظام که دین مردم را در دست گرفتند باید در صف اول نظام باشند، هشت سال دریغ از یک ریال مصوبه مجلس شورای اسلامی و نمایندگان به این نماز!

 

وی، خاطرنشان کرد: آی مسئول! تو اول به دین و اعتقاد مردم پاسخگویی! آنجا که مسئولین خوش درخشیدند بازار دینداری ما رونق دارد، آنجا که عقب ماندند باید پاسخ بدهند، در وضعیت کرونایی امروز مساجدمان چرا باز نمی‌شود؟ مقام معظم رهبری به فعال بودن مساجد تاکید دارند.

 

این مسئول ادامه داد: نماز باید در همه حال پررنگ باشد همه باید تلاش کنیم.

 

به گزارش شبستان، در این مراسم حکم مسئولیت امام‌ جمعه جدید قرائت شد.

 

کد خبر 1130053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha