بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است

صلاحی با بیان اینکه برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی نیازمند تلاش شبانه روزی و همه جانبه همه مسئولان و مردم هستیم، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یک نقشه راه حساب شده و دقیق برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ابوذر صلاحی» شامگاه (2 دی) در جلسه بصیرستی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در اردوی جهادی پزشکی شهر حاجی آباد زیرکوه با اشاره به مراحل رسیدن به تمدن نوین اسلامی از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: اولین مرحله تشکیل انقلاب اسلامی است که رخ داده است و دومین مرحله تشکیل نظام اسلامی است که این مرحله هم تشکیل شده است.

 

وی با بیان اینکه سومین مرحله از تمدن نوین اسلامی، تشکیل دولت اسلامی است، گفت: تشکیل دولت اسلامی به این معنی است که منش و رفتار دولتمردان ما باید براساس آموزه های دین مبین اسلام باشد.

 

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه چهارمین مرحله از رسیدن به تمدن نوین اسلامی، شکل‌گیری جامعه و کشور اسلامی است، افزود: این مرحله به این معنی است که قوانین و روابط بین مسئولان و مردم به معنی واقعی کلمه اسلامی باشد.

 

صلاحی با اشاره به اینکه تشکیل امت اسلامی و تمدن اسلام آخرین و پنجمین مرحله از مراحل رسیدن به تمدن نوین اسلامی است، ادامه داد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، جهت و رویکرد کلی انقلاب تحقق تمدن اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه دشمن برای جلوگیری از رسیدن انقلاب به این مرحله همه تلاش خود را بکار گرفته است، گفت: این تلاش ها و نفوذ دشمنان باعث شده تا انقلاب در مرحله تشکیل دولت اسلامی بماند و امید است که با روی کار آمدن این دولت این اتفاق بیفتد.

 

صلاحی با بیان اینکه غربی ها هرگز به جمهوری اسلامی ایران، از روی صداقت کمکی نکردند، افزود: مشکل استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران، بهانه هایی مانند هسته ای و اینها نیست، آنها با اصل این نظام مشکل دارند، چراکه می دانند چنانچه نظام اسلامی به معنی واقعی کلمه در کشوری پیاده سازی شود به الگویی برای کشورهای دیگر تبدیل خواهد شد و این برای منافع استکبار تبعات سنگینی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه دولت قبل ادعا داشت که مشکلات کشور را در تعامل با دنیا(غرب) حل می کند به همین دلیل فضای جامعه را مسموم کردند که مردم باور کنند حل مشکلات آنها در گرو تعامل و وادادگی به غربی ها به ویژه آمریکا است، اما دیدم که با وجود تمام تلاش های صورت گرفته در طی 8 سال، هیچ اتفاق مبارکی از سوی غربی ها رخ نداد، گفت: غربی ها تاکنون به کدام کشور در جهان صادقانه کمک کردند که به جمهوری اسلامی ایران داشته باشند، آنها فقط به دنبال منافع مادی خود از طریق هما خوی استکباری و مستعمره کردن کشورها هستند.

 

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه شعار اصلی ملت ایران استکبارستیزی بوده است، ادامه داد: اروپایی ها و غربی ها هر چه در علوم و تکنولوژی پیشرفت کردند، اینها را مرهون و مدیون مسلمانان هستند و این دانشمندان مسلمان بودند که این پیشرفت ها را برایشان رغم زدند.

 

صلاحی اظهارداشت: غربی ها با ایجاد اختلاف بین مسلمانان، آنها را به جان هم انداختند و خود از این اوضاع برآشفته نهایت استفاده برای بهره گیری از علوم مسلمانان را کردند.

 

وی با اشاره به اینکه به وجود آمدن تمدن نوین اسلامی می تواند قدرت های پوشالی غرب را در هم بشکند و قدرت اسلام را در همه زمینه ها به جهانیان نشان دهد، تاکید کرد: دلیل این همه دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران، دقیقا همین موضوع است که آنها می دانند چنانچه جامعه نمونه ای با حاکمیت دینی در جهان شکل بگیرد خیلی از کشورهای غیر مسلمان به سمت حاکمیت اسلامی روی می آوردند و این منافع مستکبرین را به خطر می اندازد.

 

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی نیازمند تلاش شبانه روزی و همه جانبه همه مسئولان و مردم هستیم، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یک نقشه راه حساب شده و دقیق برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

 

صلاحی با تاکید بر خرید کالای ایرانی به جای کالای خارجی، خاطرنشان کرد: امروز که کالای ایرانی با کیفیت در کشور به راحتی در دسترس مردم است، خرید کالای خارجی افتخار ندارد.

 

 

 

کد خبر 1130072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha