گرفتاری های بشریت نتیجه بر زمین ماندن نسخه حکومت اسلامی است

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه گرفتاری های بشریت نتیجه بر زمین ماندن نسخه حکومت اسلامی است، گفت: شهادت حاج قاسم موج توفنده ای در جامعه ایجاد کرد و باید در تصمیم‌های خود، حماسی با شور عاشورایی و شعور حسینی حاج قاسمی بیش از گذشته اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام«مهدی رحیم آبادی» ظهر امروز (۳ دی) در خطبه های نماز جمعه با اشاره به آیه ۶۷ سوره مائده که خداوند فرمود:«ای پیغمبر، آنچه از خدا بر تو نازل شد (به خلق) برسان که اگر نرسانی تبلیغ رسالت و اداء وظیفه نکرده‌ای، و خدا تو را از (شر) مردمان محفوظ خواهد داشت، اظهار کرد: با نسخه تشکیل حکومت اسلامی، انسان احساس بهره مندی از همه نعمت های خداوند خواهد داشت و تمام‌ نیازهای انسان به بهترین وجه پاسخ داده می شود.

 

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: گرفتاری های عموم بشریت نتیجه بر زمین ماندن نسخه حکومت اسلامی است.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه بهترین نسخه انحصاری رسیدن به همه خوبی‌ها تشکیل حکومت اسلامی است، افزود: اگر چه در مسیر تکامل هستیم اما پیاده‌سازی نسخه اصلی به دست حضرت مهدی(عج) است.

 

وی در ادامه به دو رکن رهبر الهی جامعه و مردم در تشکیل حکومت اسلامی اشاره و تصریح کرد: مهمترین مانع بر پیاده سازی حاکمیت اسلامی غافل کردن مردم از اصل این نسخه و رسالت مهم آنان است کاری که دشمنان در طی این سالها انجام دادند.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان خطر توطئه‌ها و جنگ‌های غیرنظامی و نامحسوس دشمنان برای غافل کردن مردم، ادامه داد: ملت بزرگ  و مقتدر ایران اسلامی در قرن ۱۴ گل کاشتند و با پیروزی انقلاب قلوب انبیاء و اولیای الهی شاد شد.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به اینکه حرکت ۹ دی بسیار توفنده و متعالی بود و پیوندی عرشی بین امام و امت بود و فتنه‌جویان را سر جای خود نشاندند، متذکر شد: اگر چه امروز مشکلات معیشتی و اقتصادی در زندگی‌ها آزاردهنده است البته این مشکلات منحصر به ایران نیست و در تمام دنیا وجود دارد اما باید توجه داشت این خود مردم هستند که با هوشیاری و اقامه به قسط و عدل در پرتو  فرمانبری دقیق از ولی امر می توانند مشکلات را حل کنند‌.

 

وی با بیان اینکه باید امانت انقلاب اسلامی به اهل آن سپرده شود، عنوان کرد: ۹ دی با تمام بُرد الهی و برکاتی که داشت اما باید به این نکته توجه کنیم اگر هوشیاری و آگاهی ما و رفتارهای مبتنی بر آن بیشتر می بود شاید فتنه‌گران در این سطح اجازه این جولان و فتنه گری‌ها را پیدا نمی کردند.

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه امروز اخباری که از کوتاهی‌های مفرط و شکننده می شنویم حاکی از جریان برانداز است و جنگ فتنه‌گر به راحتی قابل حس کردن نیست، گفت: ملت ایران بیش از گذشته با ید با هوشیاری نگاهشان به فرمایشات ولی باشد که مبادا کوتاهی ما حرکت انقلاب را کُند کند چون تمام عالم به این انقلاب چشم دوخته است.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی با گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، تأکید کرد: شهادت حاج قاسم موج توفنده ای در جامعه ایجاد کرد و این حرکت‌های عاشورایی مقابله جدی با دشمن است اما کافی نیست و ما باید در تصمیم‌های خود حماسی با شور عاشورایی و شعور حسینی حاج قاسمی بیش از گذشته اقدام کنیم.

 

وی بر لزوم دشمن‌شناسی تأکید کرد و افزود: این رژیم صهیونیستی که به نیستی نزدیک شده است با عربده کشی کاذب خود موجب شد که پاسداران عزیز در کنار همه نیروهای مسلح این رزمایش مقتدارنه پیامبر اعظم ۱۷ را در آب های خلیج فارس اجرا کنند که هم جنبه دفاعی جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمن کشید و‌ هم نشان داده جمهوری اسلامی ایران برای مچاله کردن آنان زحمت زیادی نیاز ندارد.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان بی آبرویی آمریکا که مفتضحانه منطقه را ترک می کند اما این دشمن خونی دست‌بردار نیست، تصریح کرد: مجدداً سیستم دشمنی با ملت ایران به سمت جریان روباه مکار انگلیس خبیث و جنگ نرم پیش می‌رود که هوشیاری پیش از بیش را می طلبد.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی عنوان کرد: در انتخابات گذشته با تصمیم الهی، تفکر انقلابی مجدد زنده شد و مسئولانی که شب و روز نمی شناسند در عرصه های مختلف تلاش می کنند.

 

وی در پایان با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در سطح جامعه، تصریح کرد: امروز در جنگ نرم و رسانه ای دشمن که واقعیت ها را معکوس جلوه می دهند همه باید جهاد تبیین داشته باشند لذا همه ما باید احساس مسئولیت کنیم و با نقش آفرینی و شیوه های هنری در فضای مجازی با دشمن مقابله کنیم.

 

 

کد خبر 1130075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha