پاسخ ایران به حملات احتمالی صهیونیست و آمریکایی ها کوبنده و غیر قابل تصور خواهد بود 

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: صهیونیست ها و آمریکایی‌ها فکر می‌کنند که اگر یک حمله محدود علیه تاسیسات هسته‌ای داشته باشند، جمهوری اسلامی ایران به این حمله پاسخی نمی دهد، اما پاسخ سرلشکر غلامعلی رشید پاسخی کوبنده برای این تصور غلط آنها بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۳ دی ماه حجت الاسلام «احمد نجنو» در خطبه های نماز جمعه کهنوج، ضمن تبریک و تسلیت فقدان دیپلمات انقلابی و سفیر ایران در یمن که چند روز قبل به خیل یاران شهیدش پیوست، گفت: شهید حسن ایرلو در حالی به مهمانی برادران و رفقای شهیدش رفت که پیش از این بشارت شهادتش را از سردار شهید حاج قاسم دریافت کرده بود.

امام جمعه کهنوج افزود: قبل از سفر شهید ایرلو به عنوان سفیر جمهوری اسلامی به کشور یمن، حاج قاسم زمان حضور در منزل شهید به خانواده ایشان گفته بودند که حاج حسن در این سفر شهید خواهد شد، آیا با سفر ایشان مخالفتی ندارید؟ خانواده شهید پاسخی افتخار آمیز، از این سفر رضایت خودشان را  اعلام کردند.

 وی ابراز کرد: اخیرا چند روز قبل از شهادت این شهید عزیز با خانواده شان تماس گرفتند و پسرشان را از خوابی که دیده بودند، مطلع می کنند و فرمودند؛ که چند شب قبل حاج قاسم به خوابم آمده و بشارت شهادتم را مجددا داده است.

حجت الاسلام نجنو ادامه داد: در خواب حاج قاسم به حاج حسن گفته بود دیگر ماندن در دنیا کافی است و منتظر شما هستیم، روح شهید حاج حسن گرامی و راهش پر رهرو باد.

خطیب جمعه کهنوج اظهار کرد: چند روز گذشته شاهد رزمایش تهاجمی و بی نظیر توسط فرزندان و سربازان ولایت بودیم این رزمایش به دنبال لفاظی ها و تهدیدات صورت گرفته علیه مراکز هسته‌ای ایران برگزار شد.

وی اضافه کرد: همه فکر می کردند که این رزمایش عمدتا به تمرین های دفاعی اختصاص دارد اما شواهد میدانی حکایت از رویکرد به شدت تهاجمی آن داشت.

حجت الاسلام نجنو عنوان کرد: صهیونیست ها و آمریکایی‌ها فکر می‌کنند که اگر یک حمله محدود علیه تاسیسات هسته‌ای داشته باشند، جمهوری اسلامی ایران به این حمله پاسخی نمی دهد، اما پاسخ سرلشکر غلامعلی رشید پاسخی کوبنده برای این تصور غلط آنها بود.

امام جمعه کهنوج خاطرنشان کرد: این فرمانده شجاع هشدار داد که در صورت عملی شدن تهدید حمله به ایران در هر سطحی که باشد پاسخ تهران در آنِ واحد انهدام تمامی زیرساخت‌های نظامی آمریکا و همه متحدان آمریکا خواهد بود.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بارها گفته است که اگر کسی بخواهد یک قدم فراتر از خطوط قرمز امنیت ایران گام بردارد باید بداند که تمام پاهایش قطع خواهد شد.

حجت الاسلام نجنو تصریح کرد: واقعیت این است که نه آمریکا، نه اسرائیل و نه هیچ رژیمی قادر به حمله به ایران مقتدر نیست و اساسا چنین چیزی به عنوان حمله در راهبرد آنها وجود ندارد البته به این معنی نیست که آنها آرزوی حمله به ایران را نداشته باشند اما می دانند که امکان وجود و تحقق عملی همچین آرزویی برایشان میسر نیست.

خطیب جمعه کهنوج عنوان کرد: ما در آستانه حماسه بزرگ نهم دی ماه هستیم و یوم الله نهم دی باید گرامی داشته و از فراموش شدن این روز بزرگ تاریخی جلوگیری کرد و این حماسه بزرگ، ماندگار و سرنوشت ساز که نمایش معجزه الهی و اقتدار مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: ۹ دی ماه روز تجلی وحدت ملت ایران حول محور ولایت، نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت، دشمن شناسی و اقدام به موقع ملت ایران در صحنه است، حضور مردمی که با توکل بر خدا، ائمه اطهار (ع) و مخصوصا عنایت خاص امام حسین  (ع) بزرگترین توطئه خارجی و فتنه گران داخلی همسو با بیگانگان را ناکام گذاشتند.

حجت الاسلام نجنو اضافه کرد: حماسه ۹ دی، نمادی از بصیرت، هوشمندی، ولایت‌مداری و عشق مردم به رهبری تبدیل شد، باید افتخار کنیم به چنین رهبری که دشمنان ما حتی به عظمت، درایت و نجابت این رهبری ما اقرار و افتخار می کنند.

امام جمعه کهنوج اظهار کرد: صعود الفیصل از وزیران خارجه عربستان بود که چند سال قبل فوت کرد ایشان در یکی از دیدارهایش با آقای عبدالهیان که اکنون وزیر خارجه ما است گفتند؛ که فلانی سلام من را به امام خامنه ای برسانید به ایشان بگویید که شما در مقابل آمریکایی‌ها خوب ایستادگی کردید و استقلال کشورتان را حفظ کردید اما ما نمی توانیم بایستیم.

وی عنوان کرد: این سخن را صعود الفیصل می گوید؛ که بیش از ۳۰ سال وزیر خارجه عربستان سعودی است عربستانی که با ایران رفتار خوبی ندارد و من غبطه می خورم به این استقلال و ایستادگی که شما دارید، واقعا رهبری به این هوشمندی و به این سلامت در جهان اسلام نداریم.

حجت الاسلام نجنو در خاتمه تاکید کرد: امسال نیز همه ما روز ۹ دی ماه، همه با هم، در کنار هم در صفوف بهم پیوسته همه اقشار و همه سلیقه های سیاسی به حمایت از این اقتدار و این امنیتی که داریم،  می آییم و یکبار دیگر با مشت های محکم  و گره کرده و خشم الهی مان به دهان همه یاوه گویان و فتنه گران، طوری می زنیم که هیچ کس دیگر در این مملکت بفکر فتنه گری نباشد.

کد خبر 1130080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha