فتنه ۸۸ با رهبری های داهیانه رهبری و ‌پشتیبانی مردم خنثی شد

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: دشمن سالها نقشه کشیده بود تا طومار انقلاب را در هم بپیچد اما به لطف خدا، رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب، حضور و‌ حمایت مردم انقلابی و پشتیبانی آنها از نظام و ولایت، فتنه عظیم ۸۸ خنثی شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۳ دی ماه حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن سفارش به تقوای الهی، گفت: اولین حقوق متقابل زن و شوهر تکریم و احترام به یکدیگر است، که امام صادق (ع) در روایتی می فرماید؛ کسی که همسری را اختیار می کند باید به او احترام بگذارد.

امام جمعه قلعه گنج افزود: بدترین زنان زنانی هستند که علاوه بر لجبازی، رعایت برخورد با همسر را نمیکنند، از  فرمان او را اجرا نمیکنند، و نسبت به همسرشان تند و‌نسبت به دیگران خوش اخلاقند،

وی بیان کرد: از نشانه های مرد سعادتمند این است که  وقتی به زنش نگاه میکند لذت ببرد، که حضرت علی (ع) می فرماید؛ وقتی که به فاطمه می نگرم هم و‌غمم رفع می شود، دوم وقتی به او فرمان می‌دهد اطاعت و پیروی کند، سوم زمانی که مرد خانه نیست آبرو، شخصیت و ‌مالش را حفظ کند.

حجت الاسلام احمدی نیک با اشاره به برگزاری رزمایش مهم و‌ موفقیت آمیز پیامبر اعظم (ص) خاطرنشان کرد: یکی از وظایف اصلی حکومت و مخصوصا نیروهای مسلح رصد دقیق تحرکات و تهدیدات دشمن در حوزه نظامی از شیوه های مختلف است، که باید برای مقابله با آنها یا خنثی کردن تهدیدات تدابیر لازم و اقدامات موثر و بازدارنده را انجام دهند.

خطیب جمعه قلعه گنج اضافه کرد: دستاورد ۲۰ ساله لشکرکشی آمریکا به افغانستان و عراق ره آورد جنگ های ۸ ساله کیفری چیزی جزء فرسودگی نیروها، اقتصاد، رسوایی و شکست هژمونی اش نداشته است.

وی ابراز کرد: اگر استکبار بخواهد در این موقعیت قدرتمندترین کشور منطقه را تهدید به جنگ کند چیزی شبیه طنز است که جمهوری اسلامی در عین الاسد ضرب شصتی به آنها نشان داد، از این رو آمریکا تهدیدات خود را علیه ایران را از زبان رژیم غاصب صهیونیستی بیان می کند.

حجت الاسلام احمدی نیک اظهار کرد: رزمایش پیامبر اعظم، هشداری جدی به رژیم صهیونیستی و شکست هژمونی آمریکا در منطقه غرب آسیا است.

امام جمعه قلعه گنج با بیان این مطلب که متاسفانه عده ای در داخل سرباز جنگ روانی و روایتی دشمن هستند، تاکید کرد: اصحاب رسانه هایی که با تاکتیک های ژورنالیستی بر طبل تفرقه می کوبند، سیاسیونی که متاسفانه با اظهارات و توهین های خود به قصد ضربه زدن به نظام هستند آنهایی که به قصد ضربه زدن به مردم، احتکار و گرانفروشی می‌کنند و کسانی که با گفتار و رفتار خود مردم را به کلیت نظام اسلامی بدبین و نسبت به آینده ناامید می کنند، باید دستگاه قضایی با اینان برخورد جدی کند.

وی با اشاره به نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، خاطرنشان کرد: مردم ایران در فتنه عظیم و پیچیده، بار دیگر هوشیاری و بصیرت خود را به نمایش گذاشته و نقشه ها، مکر و حیله دشمنان را خنثی کردند.

حجت الاسلام احمدی نیک از فتنه ۸۸  به جنگ احزاب تعبیر کرد و افزود: دشمن سالها نقشه کشیده بود تا طومار انقلاب را در هم بپیچد اما به لطف خدا، رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب، حضور و‌ حمایت مردم انقلابی و پشتیبانی آنها از نظام و ولایت، فتنه عظیم ۸۸ خنثی شد که باید این حماسه عظیم نهم دی گرامی داشته شده، تبیین شود تا جریان تحریف آن را تحریف نکند.

خطیب جمعه قلعه گنج در خاتمه به روز ثبت احوال ، روز ایمنی زلزله در برابر بلایای طبیعی اشاره کرد.

کد خبر 1130085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha