برپایی موکب سلامت به مناسبت ایام فاطمیه در آستان مقدس امامزادگان کرج

حمزه زاده با اشاره به اهمیت ویژه برنامه های بقاع متبرکه به مناسبت ایام فاطمیه گفت: موکب سلامت به مناسبت ایام فاطمیه در آستان مقدس امامزادگان کرج با حضور ۲۵ پزشک متخصص برپا می شود.

« مصطفی حمزه زاده» در خصوص ایام فاطمیه و اقدامات اوقاف و امورخیریه به همین مناسبت به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: به مناسبت ایام فاطمیه با حضور25 پزشک متخصص موکب سلامت در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) کرج در روز شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می شود.

 

مسئول اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج افزود: همزمان با ایام فاطمیه ویژه برنامه های محوری امامزادگان کرج با عنوان یاس نبوی با هدف تکریم این اماکن مقدس برنامه ریزی شده است.

 

 

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ وقف بیان کرد: موکب سلامت به مناسبت ایام فاطمیه در آستان مقدس امامزادگان کرج و در سطح استان البرز برگزار می شود که مجموع آن ها به 45 بقعه متبرک می رسد.

 

حمزه زاده با اشاره به اهمیت ویژه برنامه های بقاع متبرکه به مناسبت ایام فاطمیه بیان کرد: آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) میزبان ویزیت و درمان رایگان بیماران است.

 

مسئول اوقاف و امورخیریه شهرستان کرج خاطرنشان کرد: جهاد سلامت از روز جمعه سوم دیماه سال جاری با حضور گروه های جهادی خدمت رسان با ویزیت رایگان بیش از ۲ هزار نفر در ۱۵ گرایش آماده خدمت رسانی به محرومان است. 

 

 

کد خبر 1130104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha