مقام معظم رهبری با هدایتگری پیامبرگونه نقشه دشمنان را در فتنه ۸۸  نقش بر آب کرد

امام جمعه زاهدان گفت: مقام معظم رهبری با هدایت گری پیامبر گونه و دور اندیشی نقشه دشمنان را در فتنه ۸۸ نقش بر آب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «آیت الله مصطفی محامی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زاهدان با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح(ع)، بیان داشت: باید احترام و اکرام را نسبت به پیامبران الهی انجام دهیم.

 

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه مومنان به همه پیامبران و کتاب های آسمانی  آنان ایمان بیاورند،خاطرنشان کرد: پیامبران از سوی خداوند برای هدایت ما آمده اند.

 

محامی در ادامه خطبه های نماز جمعه به ترویج فرهنگ نماز و انتظار اشاره کرد و یادآور شد: دوری برخی از افراد جامعه  از مبانی اعتقادی و ولایت فقیه مایه تاسف و نگران کننده است؛ اساتید، معلمان، فعالان فرهنگی و دیگر مسئولان برای رفع این آسیب تلاش بیشتری کنند و فرهنگ نماز، ولایت فقیه و انتظار را جامعه اسلامی گسترش دهند.

 

وی در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه به حضور پرشور مردم در حماسه 9 دی اشاره کرد و پرداخت و افزود: نقش ویژه و  هدایت گر، تدبر قاطع، قانون مداری و دور اندیشی مقام معظم رهبری در فتنه 88 غیر قابل انکار است؛ قدر رهبری را بدانیم  و چشم و گوشمان به هدایت و رهنمودهای ایشان باشد.  

 

امام جمعه زاهدان یادآور شد: منافقان میدان دار فتنه سال 88 بودند اما مردم با حضور آگاهانه  و سیل آسا از آرمانهای انقلاب دفاع کردند.

 

محامی گفت: مردم، مسئولان و خواص جامعه از فتنه 88 درس عبرت بگیرند و هوشیار باشند تا گرفتار توطئه های دشمن نشوند.

کد خبر 1130130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha