۹ دی تجلی ایستادگی ملت ایران در برابر منافقان بود/ رفتار اروپا ریشه در مسیحیت ندارد

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره جایگاه حماسه ۹ دیماه مردم کشور گفت: این حماسه تجلی ایستادگی ملت ایران در برابر منافقان داخلی و خارجی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد» در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اصفهان به مناسبت های هفته و اتفاقات سیاسی و اجتماعی کشور اشاره کرد و اظهارداشت: حماسه 9 دیماه یک واقعه بزرگ و نقطه عطفی در نظام جمهوری اسلامی ایران بود که دشمن را برای لطمه به نظام و براندازی ناامید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: : این حماسه تجلی ایستادگی ملت ایران در برابر منافقان داخلی و خارجی بود که فتنه و تخریب و توهین خون مردم را به جوش در می آورد برای حمایت از نظام خودجوش از منافع نظام دفاع می کنند.

وی ادامه داد: ملت ایران دوستدار پیامبر و اهل البیت(ع) هستند و هیچ گاه توهین به مقدسات را نمی پذیرند و با الگوگیری از زندگی آنان مسیر را برای دشمن فراهم نمی کنند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه قیام کربلا برای مردم ایران یک مسیر راه است، تصریح کرد: این ملت زیر بار ظلم و ستم نخواهند رفت و در برابر توطئه دشمنان می ایستند و سلطه غرب و شرق را نپذیرفته چرا که حق بالادستی بودن ندارند.

 

رفتار اروپا ریشه در مسیحیت ندارد

 

وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت مسیح گفت: حضرت عیسی از پیامبران خداوند و چهره ها معروف و مورد توجه دین اسلام هم هست و این مناسبت را به پیروان این پیامبر تبریک می گوییم.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه غرب خود را پیرون آن حضرت معرفی می کند، اذعان داشت: رفتار اروپا ریشه در مسیحیت ندارد و ایشان هیچ گاه موافق جنگ و ظلم به مردم نبوده اند.

وی اضافه کرد: غرب فقط ادعای مسیحیت دارد بلکه رفتار آنان مغایر با سبک و زندگی حضرت مسیح است.

امام جمعه اصفهان با اشاره به وجود ویروس کرونا و به روز شدن آن در برخی از مقاطع گفت: رعایت اصول بهداشتی لازم چرا که بی توجهی به این موضوع تهدیدی علیه سلامتی و هزینه هایی است که دولت برای رفع مشکلات این بیماری انجام می دهد.

وی یادآورشد: بی توجهی به اصول بهداشتی هزینه های زیادی که دولت در این خصوص انجام می دهد را بی اثر خواهد کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به روز ثبت احوال و وضعیت سنی جامعه نیز در خطبه ها اشاره کرد و گفت: تلاش و همت این سازمان برای به روز رسانی آمار شایسته است.

 

کد خبر 1130190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha