دعوت از خیرین برای تامین جهیزیه نوعروس

هرمزپور از خیرین برای تامین جهیزیه برای نوعروس بی‌بضاعت دعوت بعمل آورد.

«سالار هرمزپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: در گروه جهادی شهید مورخی و کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) قصد داریم برای یک نوعروس بی‌بضاعت جهیزیه تامین کنیم که در این راستا نیازمند همراهی خیرین و مردم شریف آستارا هستیم.

 

مدیر مسئول کانون نورالمهدی(عج) بندر آستارا با بیان‌اینکه اعضای خانواده نوعروس پنج نفر هستند که پدر کارگر ساده، مادر دارای تومور مغزی، پسر بزرگ معلول جسمی حرکتی و پسر کوچک خانواده محصل است، افزود: از خیرین خواهشمندیم با کمک‌های نقدی و غیرنقدی‌شان در تامین جهیزیه نوعروس بی‌بضاعت سهیم باشند.

 

وی تصریح‌کرد: برای جهیزیه نوعروس اقلامی همچون ۲ عدد فرش ۶ متری، تلویزیون، یخچال، لباس‌شویی، بخاری، پنکه، سرویس قابلمه، اتو و میز اتو، سرویس غذاخوری، کتری، استکان، سرویس چاقو و کف‌گیر، پتو، تشک، ۳۵ متر موکت و سه‌شوار و ... نیاز است.

 

هرمزپور با اشاره به اینکه محدودیتی در کمک‌ها نیست، گفت: برای تامین جهزیه نوعروس بی‌بضاعت، ۳۰۰ کمک ۱۰۰ هزار تومانی به صورت نقدی نیاز است.

 

مسئول گروه جهادی شهید مورخی خاطرنشان‌کرد: شهروندان و خیرین برای سهیم شدن در این امر خیر و خداپسندانه می‌توانند کمک‌های نقدی‌شان را به ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۵۵۸۶۳ به نام گروه جهادی شهید مورخی واریز کنند.

کد خبر 1130195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha