دهه بصیرت فرصتی مناسب برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری است

دوستی ، گفت:این دهه، فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است و برنامه‌های ما نیز با هدف گسترش مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

مسعود دوستی بمناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: در راستای برگزاری برنامه های دهه بصیرت و دومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان وی، برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان پاوه برگزار می‌شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه افزود: این دهه، فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است و برنامه‌های ما نیز با هدف گسترش مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

 

وی  با اشاره به دهه بصیرت و میثاق با ولایت‌ ،خاطر نشان کرد: در دهه بصیرت برنامه هایی همچون دیدار با امام جمعه، فضاسازی در سطح شهر و مراکز فرهنگی، ارائه خدمات شهری و میز خدمت،غبارروبی مزار شهدا ، سرکشی از خانواده معظم شهدا، تکریم از زحمت کشان طرح شهید سلیمانی و کادر درمان ، توزیع یک هزار بسته معیشتی ، آزاد سازی ۶ زندانی جرائم غیر عمد در اورامانات،ویزیت رایگان ، زنگ مقاومت در مدارس ،تشریح و تبیین دهه بصیرت در شبکه شاد، تقدیر از رزمندگان دفاع مقدس، نشست با پیشکسوتان ، و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری در راستای بصیرت افزایی را از جمله برنامه های سپاه ناحیه پاوه به مناسبت دهه بصیرت و میثاق با ولایت‌ خواهد بود.

 

دوستی تصریح کرد: بدون تردید زنده نگه داشتن و بزرگداشت این ایام، وظیفه‌ای مهم و همگانی است و یادآوری و عبرت آموزی از حوادث دی ماه در استمرار حرکت بالنده و حفظ نظام اسلامی بسیار ضروری است.

 

 

کد خبر 1130224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha