۵۳۵ نفر در مسابقات قرآنی مدهامتان شرکت کردند/ تمدید مهلت ثبت نام

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان از شرکت ۵۳۵ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در این دوره خبرداد.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت از تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد و اظهارکرد: مسابقات قرآنی مدهامتان که از ۱۲ آبان آغاز شده بود تا ۲۴ دی سال جاری تمدید شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان افزود: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی، در گروه‌های سنی زیر هفت سال، هفت سال تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۳۰ سال برگزار می‌شود

 

وی با بیان اینکه تمدید مهلت شرکت تنها برای هشت رشته از ۱۰ رشته اعلام شده است گفت: آزمون رشته‌های حفظ ۳۰ جز و مفاهیم به صورت مجازی برگزار شده و قابل تمدید نیست.

 

رضوانی‌نژاد ادامه داد: تاکنون ۵۳۵ اثر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در رشته‌های مختلف در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری شده است که جهت ارزیابی در اختیار داوران استانی قرار می‌گیرد.

 

وی از استقبال اعضای کانون‌های مساجد گیلان از پانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان خبرداد و خاطرنشان ساخت: تعداد شرکت کنندگان این دوره از مسابقات نسبت به سال قبل افزایش داشته و با تمدید مهلت شرکت، پیش‌بینی می‌شود تعداد آثار در رشته‌های مختلف نیز افزایش یابد.

 

کد خبر 1130270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha