کتاب «مادر ایران» در اهواز رونمایی شد

آئین رونمایی از کتاب «مادر ایران» خاطرات شفاهی عصمت احمدیان مادر شهیدان فرجوانی شب گذشته در یادمان شهید علی هاشمی در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، آیین رونمایی از کتاب «مادر ایران» خاطرات شفاهی عصمت احمدیان، مادر شهیدان فرجوانی به قلم نورالهدی ماه پری شب گذشته (جمعه ۳ دی) در یادمان شهید علی هاشمی در اهواز برگزار شد.

 

این مراسم با حضور عصمت احمدیان مادر شهیدان فرجوانی، عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیما و سردار قاسمی و جمعی از خانواده‌های شهدا برگزار شد.

 

«عصمت احمدیان» در این مراسم اظهار کرد: شهدا نزد خداوند متعال از جایگاه بسیار والایی برخوردارند و برای رسیدن به این مقام از جان خود گذشتند تا آرامش و امید را در ایران اسلامی ماندگار کنند.

 

مادر شهیدان فرجوانی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس جوانان نقش تاثیرگذاری در دفاع از کشور ایفا کردند و در این راه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند افزود: امروز نیز جوانان باید به وظیفه خود که همانا تحقق چشم‌انداز پیشرفت و توسعه کشور است، عمل کنند.

 

وی با اشاره به اینکه خداوند تبارک و تعالی نام گواه که از نام‌های خود است را بر شهیدان گذاشته و این بهترین دستمزد برای شهدا است اظهار کرد: خداوند را برای وجود مادران و زنانی که با قدرت می‌توانند دنیا را تغییر دهند شاکریم و از جوانان می‌خواهیم با انقلاب بمانند و ایرانی نو بسازید و از آن لذت ببرید.

 

«نورالهدی ماه‌پری» نویسنده کتاب «مادر ایران» نیز در خصوص چگونگی نگارش و تالیف این کتاب توضیحاتی ارائه داد. در پایان نیز «امیر پیاهو» قهرمان رشته دو و میدانی مدال خود را به مادر شهیدان فرجوانی اهدا کرد. 

 

کد خبر 1130273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha