تیم فوتسال کانون امام مهدی(عج) آستارا قهرمان گیلان شد

معاشرتی گفت: تیم فوتسال کانون امام مهدی(عج) بندر آستارا قهرمان مسابقات فوتسال استان گیلان شد.

«رضا معاشرتی» با بیاناین مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت:‌ دین اسلام همواره پیروانش را به داشتن بدنی سالم و قوی تشویق کرده و مسئله پرورش بدن به منظور برخورداری از روانی سالم در میان مسلمانان جایگاه ویژه‌ای دارد.

 

مدیر مسئول کانون امام مهدی(عج) بندر آستارا پرداختن به امر ورزش را امری ضروری دانست و افزود: نياز بشر به ورزش و تربيت بدنی در طول روزگاران همواره وجود داشته و هيچگاه انسان خويش را از داشتن بدنی سالم و قوی بی‌نیاز ندانسته است.

 

وی تصریح‌کرد: توجه به امر ورزش در جامعه توسعه آن در میان همه اقشار جامعه، آثار سودمندی را به دنبال دارد، زیرا که ورزش مایه پرهیز از بیکاری، مبارزه با کسالت و تنبلی، افزایش توانایی‌های جسمی و روحی، شجاعت، سلامت جسمانی و فکری و نیز وسیله‌ای برای جمع‌گرایی و اجتماعی شدن است.

 

معاشرتی با بیان‌اینکه کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) و پایگاه شهید عظیم نوروزی در راستای نهادینه کردن ورزش در جامعه و توسعه آن در بین همه اقشار جامعه برنامه‌های خوبی دارد، گفت: در این راستا تیم فوتسال جوانان تشکیل شده و تشکیل سایر تیم‌های ورزشی نیز در برنامه است.

 

فرمانده پایگاه بسیح شهید نوروزی بندر آستارا از قهرمانی تیم فوتسال پایگاه شهید نوروزی و کانون امام مهدی(عج) در مسابقات فوتسال جام« قهرمانان فردا» به مناسبت بزرگداشت مقام سرداران شهید میرزا کوچک جنگلی و سردار سلیمانی خبر داد و خاطرنشان‌کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی قرارگاه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی شهرداری رشت برگزار شد و در پایان مسابقات از تیم فوتسال شهید نوروزی تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 1130296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha