پیش بینی برداشت ۵ تُن نارنج از باغ آستان مقدس امامزاده طبس

قاسم زاده گفت: پیش بینی می شود که تا پایان دی ماه حدود ۵ تُن نارنج از یک هزار و ۴۶ اصله درخت کاشته شده در باغ آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس برداشت شود.

«مهدی قاسم زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: برداشت بهار نارنج از باغ های آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس آغاز شده است.

 

 

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس با بیان اينکه امسال پیش بینی می شود پنج تُن بهار نارنج از این باغ ها برداشت شود، افزود: سال گذشته از باغ های آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) حدود چهار و نیم تُن بهارنارنج برداشت شده بود.

 

 

وی در ادامه بیان کرد: یک هزار و ۴۶ اصله درخت نارنج در این باغ وجود دارد و سال گذشته با فروش این نارنج ها ۱۳۵ میلیون ریال نصیب آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس شد و امسال پیش بینی می شود که این میزان به ۲۵۰ میلیون ریال برسد.

 

 

قاسم زاده با بیان اینکه نارنج های برداشت شده تنها برای همشهریان طبسی به فروش می رسد، افزود: جهت برداشت بهارنارنج از باغ های این امامزاده حدود پنج نفر همکاری دارند و بهارنارنج های این باغ فضای زیبایی را در این امامزاده به وجود آورده است.

 

 

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس در پایان عنوان داشت: برداشت بهارنارنج از ابتدای آذرماه آغاز شده است و تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1130305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha