حماسه نهم دی، تجلی بیداری امت اسلامی است

حجت الاسلام خاص امیری، گفت: نهم دی با حضور آگاهانه و بیعت دوباره با آرمان های امام(ره) و مقام معظّم رهبری حماسه ای جاودان و به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب آفریدند و تجلی بیداری امت اسلامی را باردیگر رقم زدند.

حجت الاسلام محمد رضا خاص امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: توجه به یوم الله ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی بسیار مهم است و برای تعمیق بخشیدن بصیرت گروه‌ها و اقشار مختلف مردم نسبت به این ۲ مناسبت باید از همه ظرفیت‌های اداری، مراکز فرهنگی و آموزشی، مدارس، دانشگاه‌ها، ورزشکاران و بازار و اصناف استفاده شود.

 

امام جمعه صحنه  با بیان اینکه حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است  افزود: تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

 

وی خاطر نشان کرد: در این روز مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است

 

حجت الاسلام خاص امیری تصریح کرد: ۹ دی را باید روز مبارزه با فتنه و فتنه‌گران بدانیم زیرا عده‌ای افراد مسئول، با هدف فروپاشی نظام و تخطئه ولایت فقیه وارد درگیر در فتنه ۸۸ شدند و دسته‌ای نیز سکوت اختیار کردند که در این گناه با فرصت طلب‌ها برابر هستند، فرصت طلبانی که به فکر منافع و مطرح کردن خودشان بودند اما خوشبختانه با درایت رهبر انقلاب و مردم دشمنان خار و خفیف شدند.

 

امام جمعه صحنه اظهار کرد: محافلی برای این شهید حاج قاسم سلیمانی در یوم الله ۹ دی با حضور حداکثری مردم برگزار تا مکتب حاج قاسم و ویژگی‌های آن هر روز بیشتر از قبل در اذهان عمومی ماندگار شود.

 

کد خبر 1130362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha