پویش عهدنامه با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت مطالبه انتقام سخت راه اندازی شد

معصومی با اعلام خبر راه اندازی پویش عهدنامه با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این پویش مصادف با سالگرد آن شهید والامقام با محوریت مطالبه انتقام سخت راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محسن معصومی» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر راه اندازی پویش عهدنامه با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مصادف با سالگرد شهادت این شهید والامقام گفت: پویش عهدنامه با سردار دله ها در دومین سالگرد این شهید والامقام برپا می شود.

 

مسئول سازمان فضای مجازی سراج در البرز افزود: راه اندازی این پویش با هدف تکریم و تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی برپا می گردد. 

 

وی اظهار کرد: واقعه ترور ناجوانمردانه شهید حاج قاسم سلیمانی همچنان در اذهان عمومی مردم ماندگار است. 

 

وی ادامه داد: در جریان برپایی این پویش مطالبه انتقام سخت از بیان مردم و کشورهای خط مقاومت در تمامی جنبه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مطرح می شود.

 

معصومی اظهار کرد: داغ شهید حاج قاسم سلیمانی همواره در دل ها ماندگار است و مردم با باور به داشته ها و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی انتقام سخت را مطالبه گر هستند. 

 

مسئول سازمان فضای مجازی سراج در البرز خاطرنشان کرد: عموم مردم به منظور شرکت در این پویش با مراجعه به سامانه ardarehdelha.com در این مطالبه گری همراه می شوند. 

 

کد خبر 1130389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha