مدیر انقلابی، مردمی است

جان نثاری با تاکید بر گفتمان انقلاب اسلامی در دولت سیزدهم، مردمی بودن و با مردم زندگی کردن را ازنشانه های این گفتمان بیان کرد و گفت: الگوی جریان انقلابی، سپهبد شهید قاسم سلیمانی است که انقلابی فکر و جهادی فعالیت می کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوانسار، «محمد رضا جان نثاری» در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان خوانسار با تاکید بر این نکته که اگر کارگزار اسلامی به فکر دنبا و آخرت مردم، همزمان نباشد، کارگزار اسلامی نیست، گفت: مشکلات بسیاری در جامعه وجود دارد و به سرمایه اجتماعی خدشه وارد شده است و یکی از دلایل رخ داد نتیجه انتخابات، بی توجهی به سرمایه اجتماعی بود و ظرفیت کشور بیهوده، تلف شد و توهمی با مسائل برخورد شد و مردم برای اداره زندگي خود با مشکل مواجه شدند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه گفتمان دولت، همان گفتمان انقلاب اسلامی است و کارگزاران باید به این گفتمان عمل کنند، تبیین کرد: مردمی بودن از نشانه های گفتمان انقلاب اسلامی است که به معنای زندگی با مردم است که اجازه نمی دهد کارگزار خطا کند.
وی با تاکید بر اینکه فرماندار مسائل مردم را کوچک و بزرگ نکند بلکه همه آنها را با ترتیب اولویت و وقت گذاری مناسب رسیدگی کند، بیان کرد: پروژه های در دست اقدام را به پایان برسانید و هیچ کس حق ندارد در این دولت، یک ساعت به حاشیه بپردازد و کار را به صورت شبانه روزی و جهادی انجام دهید.
جان نثاری از رسانه های فعال در شهرستان خوانسار پیگیری و اطلاع رسانی به مردم را خواستار شد و افزود: ارتقای سطح فرهنگ تنها با اطلاع رسانی، به جا و محکم توسط رسانه ها انجام می گیرد.
معاون استاندار اصفهان با تصریح براین نکته مدیران این دولت باید انقلابی باشند و فعالیت برای جریان های انقلابی باید باز باشد، تاکید کرد: الگوی جریان انقلابی، سپهبد شهید قاسم سلیمانی است که انقلابی فکر می کرد، جهادی فعالیت می کرد و بچه های انقلابی نیز برای حرکت های انقلابی به میدان بیایند.

سیاست انقلاب اسلامی ، سیاستی علوی است
 در ادامه حجت الاسلام «رسول خواجویی» با تبیین اینکه سیاست علوی به آباد کردن دنیا و آخرت توجه می کند و سیاست فقط دنیایی، یک سیاست اموی است، گفت: سیاست نظام اسلامی، انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) یک سیاست علوی است و انقلاب اسلامی به معنای روی گردانی از همه سیاست های سیاست مداران دنیا نگر است
امام جمعه خوانسار وجه تمایز میان حکومت اسلامی با حکومت های دیگر، توجه به آخرت مردم هم زمان با آباد کردن دنیای آنها برشمرد و بیان کرد: حاکمیت در اسلام برای انسان هایی در اوج اخلاص است و حاکمیت نیاز به مجاهدت مخلصانه ولایت مدارانه دارد و حضرت فاطمه (س) یک مجاهدی بود که مجاهدتش را تا شهادت ادامه داد.

جریان پویا و انقلابی را به شهرستان ها برسانید
 در ادامه «سید مسعود خاتمی»با یادآوری اینکه رئیس جمهور برای حل مشکلات کشور با وجود تحویل گرفتن زمین سوخته تلاش می کند، گفت: خوانسار مشکلات متعددی از نظر مدیریتی داشته است و این شهرستان در حدود دو سال اخیر فاقد بخشدار بوده است و شاهد برخوردهای سیاسی نادرستی بوده است.
نماینده گلپايگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی بر وسعت شهر خوانسار به عنوان راهی برای کاهش مهاجرت این شهرستان عنوان کرد و افزود: طرح های در نظر گرفته شده برای شهر ها یا روستا ها را با هم فکری و نظر مردم بومی انجام دهید.
وی با بیان اینکه حضور جهادی مسئولان ،سبب امید مردم می شود خواستار جاری شدن جریان پویا و انقلابی در شهرستان ها برای افزایش امید مردم شد.

به گزارش شبستان،  در این آئین، «عباسعلی علی خاصی» دبیر شورای شهر اصفهان به عنوان فرماندار شهرستان خوانسار معرفی و از خدمات ۱۸ ماهه «محمود مسلم زاده » تقدیر شد./

کد خبر 1130391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha