امنیت فضای مجازی برای فعالیت های علمی و پژوهشی حائز اهمیت است

رجبی گفت: امروزه امنیت فضای مجازی، بستر حائز اهمیتی برای فعالیت های حوزه های علمی و پژوهشی به شمار می رود و باید علم و دانش را به فناوری، تولید ثروت، کارآفرینی و اشتغال تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احمد رجبی»، امروز (شنبه 4 دی) با اشاره به برگزاری نخستین رویداد شتاب امنیت فضای مجازی در مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: با ایده پردازی، می توان در حیطه نوآوری و تولید دانش جدید و شکستن مرزهای علم و دانش وارد شد.

رئیس اداره حمایت از فعالیت های پژوهشی و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس ادامه داد: تولید علم به اندازه کافی انجام شده و اکنون باید علم و دانش را به فناوری، تولید ثروت، کارآفرینی و اشتغال تبدیل کرد.

وی تصریح کرد: امروزه امنیت فضای مجازی، بستر حائز اهمیتی برای فعالیت های حوزه های علمی و پژوهشی به شمار می رود و برگزاری محسوب می شود و از سردار «حبیبی»، فرمانده انتظامی استان فارس و مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان برای برگزاری نخستین رویداد شتاب امنیت فضای مجازی و انتخاب این عنوان قدردانی می کنیم.

رجبی اعلام کرد: در این رویداد، صاحبان هفت ایده‌ با موضوعات پلیس یار، 110 آنلاین، ارزیابی ۳۶۰ درجه، مدیریت دانش برپایه تجربه نگاری در پلیس، دپارتمان آموزش فضای مجازی، تقدیر حاتم از کارکنان بخش فضای مجازی ناجا و چهره یاب به رقابت پرداختند و ایده های پلیس یار، پلیس 110 آنلاین، مدیریت دانش بر پایه تجربه نگاری در پلیس و ارزیابی 360 درجه مقام اول تا سوم را کسب کردند.

کد خبر 1130414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha