اجرای ۶۰۰ برنامه به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت در زنجان

سردار طهماسبی گفت: ۶۰۰ برنامه در قالب ۷۰ عنوان به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت در استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز در ستاد بزرگداشت استانی دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سالروز شهادت سردار سلیمانی فرصت مناسبی برای برگزاری برنامه‌های تببینی، ابعاد شخصیتی و اصول مکتب شهید سلیمانی است.

 

سردار ابوالفضل طهماسبی ادامه داد: شعار «مرد میدان»، «ما مدیون مردیم»، «خادمی برای مردم» و هشتگ «قهرمان من» برای سالروز گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی پیش‌بینی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فضای مجازی با عنوان نه فراموش می‌کنیم و نه می‌بخشیم به همین مناسبت برگزار می شود، آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد، پویش نذر خون کنشگری نخبگان در حوزه‌های مختلف به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی اجرا می شود.

 

این مسئول با یادآوری اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار سلیمانی و انتقام سخت در برنامه‌های سالروز شهادت سردار سلیمانی گنجانده شده است، افزود: در مجموع ۶۰۰ برنامه در قالب ۷۰ عنوان به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت در استان زنجان برگزار می‌شود.

 

سردار طهماسبی از ارائه خدمات رایگان به مردم به نیت سردار سلیمانی و اجرای پویش گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی با یک شمع، و یک عکس از سردار خبرداد و افزود: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نمایشگاه با حضور هنرمندان، راه‌اندازی عکاسخانه عکس سلفی با سردار سلیمانی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

 

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان یادآورشد: راه‌اندازی مطالبه حقوقی علیه ترامپ، برگزاری جشنواره فیلم غیرت، تسویه بدهی نیازمندان، آتش زدن عکس ترامپ و پرچم آمریکا و راه‌اندازق هر ایرانی یه صفحه در اینستاگرام از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

کد خبر 1130460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha