روحیه استکبارستیزی و مقاومت سردار سلیمانی برای مردم تبیین شود

به گفته رفیعی، پرداختن به شخصیت فراجناحی و روحیه استکبار ستیزی و مقاومت سردار سلیمانی در برنامه‌ها ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان امروز در ستاد بزرگداشت استانی دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: برنامه‌های سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت باید با بهره‌گیری از حداکثر توان و ظرفیت اجرایی شود.

 

امیر رفیعی گفت: برای مردمی کردن برنامه‌های سالروز شهادت سردار سلیمانی با استفاده از ظرفیت موسسات، تشکل‌ها و پلتفرم‌ها باید استفاده شود.

 

این مسئول بر ضرورت ترویج مکتب سردار سلیمانی و پراختن به علائق عاطفی، سیره عملی، بصیرت و دشمن شناسی سردار سلیمانی در برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: پرداختن به شخصیت فراجناحی و روحیه استکبار ستیزی و مقاومت ایشان در برنامه‌ها ضروری است.

 

وی گفت: باید اتحاد ایجاد شده از سوی ایشان در عرصه بین‌الملل اسلامی و نوعدوستی کاملا ترویج و تبلیغ شود چرا که این اتحاد و همبستگی برای حفظ و استمرار انقلاب ضروری است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در ادامه این مراسم برضرورت استفاده از تجارب برنامه‌های نیمه شعبان تاکید کرد و گفت: مراسم ۹ دی آغاز برنامه‌های دهه بصیرت است که این برنامه‌ها تا سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ادامه می‌یابد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ۷۵ برنامه در ۱۰ محور را به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی پیش‌بینی کرده است.

 

محمدربیع احمدخانی یادآور شد:  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با همکاری دستگاه‌ها و موسسات برنامه ملی را با عنوان" قهرمان من" برگزار می‌کند که مهلت ارسال آثار به این فراخوان ۱۵ آذر تا ۱۰ دی است.

کد خبر 1130464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha