در  «آلبوم تهران جان»  می خواستیم تهران  را آنگونه که هست ببینیم

یک شاعر با بیان اینکه خدا را شکر که حقی که شهدا و مردم تهران بر گردن ما دارند را در حد کلمات ناچیز در آلبوم تهران جان ادا کردم، گفت: تلاش ما در آلبوم تهران جان این بود که تهران را آنگونه که هست ببینیم .

 به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، آیین رونمایی از آلبوم موسیقی «تهران جان» از تولیدات مشترک مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ و امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران  پیش از ظهر امروز شنبه چهارم دیماه با حضور حجت الاسلام امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علی زند وکیلی معاون هنری و امیرحسین سمیعی مدیر امور موسیقی این سازمان، علی‌محمد مودب، شاعر، عارف علیزاده خواننده  و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

 در این مراسم «محمد علی مودب»، شاعر  با ابراز رضایت از تولید آلبوم  آلبوم موسیقی «تهران جان»  و همکاری با این اثر گفت: خدا را شکر که حقی که شهدا و مردم تهران بر گردن ما دارند  را در حد کلمات ناچیز ادا کردم؛ شکرگزارم که توفیق ناچیز من در ادای حق نعمت مردم تهران و این خاک عزیز و شهدا و امام و شهر تهران مصرف شود.

وی افزود:  آلبوم تهران جان یکی از تلاش هاست در ستایش فرهنگ شهری  و دوری از روستا ستیزی است،  روستا ستیزی نباید جزو فرهنگ ما شود اشتباهی که روشنفکری مرتکب شده و بعضا در کتاب های ما هم آمده است. شهر اگر ایراد و اشکالی دارد از ما دارد نباید خوبی های زندگی را ندید این که تلاش ما در آلبوم تهران جان این بود که تهران را آنگونه که هست ببینیم تهرانی که در حوزه سیاسی نقطه درخشان قرن است .

وی اظهار کرد:  اشکالاتی که از تهران می گیریم ناشی از بی تدبیری های ماست. تاریخ تهران را از مشروطه و تا انقلاب اسلامی مرور می کنیم حماسه هایی که مردم تهران ایجاد کردند متوجه می شویم اشکال از تهران نیست متوجه ماست. امیرحسین سمیعی یک هنرمند ارزشمند جوان ماست که متاسفانه ارتباطات سیاسی و باندی ندارد  او هنرمند کاربلدی است که نگاه حاج آقا امرودی و زندوکیلی را به  سمت خود جذب کرده و تاکنون  ده ها کار ارزشمند تولید کرده  است.

علی محمد مودب تصریح کرد: ناشکری در حوزه فکر و فرهنگ و هنر سر تا پای کار ما را گرفته و نگذاشته که قدر دانسته های خود را بدانیم.

کد خبر 1130481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha