روزهای بدون فوتی کرونا در قم تکرار شد

قدیر از روز بدون فوتی کرونا مثبت در قم خبر داد و گفت: روند مطلوب کرونایی را شاهد هستیم و امیدواریم که همچنان این روند ادامه‌دار باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمدرضا قدیر» امروز شنبه (4 دی) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کووید۱۹ در قم گفت: وضعیت کرونا در استان قم، یک وضعیت مثبت و مطلوبی است و امیدواریم که همچنان این روند ادامه‌دار باشد.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: اگر همشهریان کمک کرده و دستورات بهداشتی را همانند گذشته رعایت کنند، شاهد یک‌روند مطلوب کرونایی در قم خواهیم بود.
 

وی گفت: رنگ کرونایی استان قم همچنان آبی است ولی اگر دستورات بهداشتی رعایت نشود، ممکن است این رنگ تغییر و دچار مشکلات شویم.


قدیر بیان داشت: روز گذشته 14 نفر با علائم کرونا به بیمارستان‌های قم مراجعه کرده که پنج نفر آن‌ها نیاز به بستری داشتند و اقدامات لازم در این خصوص انجام شد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: 13 بیمار کرونایی نیز از بیمارستان مرخص شده و خوشبختانه هیچ مورد فوتی کرونا مثبت در قم را شاهد نبودیم.


وی بیان داشت: در حال حاضر 96 بیمار کرونایی در قم بستری بوده که حال 9 نفر آن‌ها وخیم گزارش‌شده است و تحت مداوا هستند.


قدیر گفت: روز گذشته 148 مورد تست کرونا گرفته شد و پاسخ 11 تست نیز که مثبت شده بود، به همشهریان اعلام تا شرایط قرنطینگی را رعایت کنند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به موضوع واکسیناسیون کرونا اشاره کرد و گفت: دوز سوم واکسن برای تمامی افراد بالای 18 سال که سه تا چهار ماه از واکسن نوبت دوم آن‌ها گذشته باشد در حال انجام شد و تاکنون یک‌میلیون و 486 هزار و 248 دوز واکسن در قم تزریق‌شده است.

کد خبر 1130493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha