بیش از ٨٠ درصد پروژه‌ های شیراز به حمل و نقل مربوط می شود

فرج زاده گفت: در حوزه حمل و نقل مجموعه مدیریت شهری شیراز شاهد جوان گرایی هستیم و امروز بیش از ٨٠ درصد پروژه‌ های در دست اجرای شیراز با حوزه حمل و نقل و تسهیل عبور و مرور مردم ارتباط مستقیم دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «آرش فرج ‌زاده»، امروز (شنبه 4 دی) در آئین گرامیداشت هفته حمل و نقل و تجلیل از فعالان این حوزه در شیراز گفت: شهر به طور مداوم در حال تغییر است و یک موجود زنده به شمار می رود.

قائم مقام شهردار شیراز افزود: شیوع کرونا در مدهای حمل و نقلی تاثیر گذار بود و در اخلاق، رفتار و كیفیت حمل نقلی نیز تاثیر خود را نشان داد.

وی اضافه کرد: در حوزه حمل و نقل مجموعه مدیریت شهری شیراز شاهد جوان گرایی هستیم و امروز بیش از ٨٠ درصد پروژه‌ های در دست اجرای شیراز با حوزه حمل و نقل و تسهیل عبور و مرور مردم ارتباط مستقیم دارد.

فرج زاده تاکید کرد: بزرگراه «شهید سلیمانی»، خط 2 و سه مترو از پروژه‌ های بزرگ مقیاس شهر شیراز است و شاهد اجرای پروژه‌ های نرم افزاری در شیراز هستیم که نمونه آنها ارتقای كیفی دوربین‌ ها در مجموعه پلیس، افزایش ناوگان اتوبوس و ارتقای كیفی ناوگان تاكسی هستیم.

وی با تاکید بر لزوم اجرای مباحث فرهنگی در حوزه ‌های حمل و نقل شیراز بیان کرد: تكنولوژی متروی شهر شیراز، تكنولوژی روز دنیاست و باید در خصوص ایجاد تسهیلات ترافیكی، افزایش مدهای حمل ونقلی و ... فرهنگ سازی لازم در شهر شیراز را مورد توجه قرار دهیم.

کد خبر 1130524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha