هم افزایی پویش همدلی فاطمی با کمیته امداد امام خمینی(ره) بهشهر

اخلاقی از امضای تفاهم نامه برای تهیه ۲۰ دستگاه بخاری با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) در بهشهر خبر داد و گفت: هم افزایی پویش همدلی فاطمی با کمیته امداد امام خمینی(ره) بهشهر به اوج رسیده و تلاش داریم تا در این بخش کمک کار خانواده های نیازمند باشیم.

«مرتضی اخلاقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: تلاش برای دستگیری از نیازمندان و رفع مشکلات آنان یکی از وظایف مهم قرارگاه جهادی بیت النور بهشهر است که در فصل سرما تلاش داریم تا وسایل گرمایشی برای خانواده های کم برخوردار تهیه شود.

 

مدیر قرارگاه جهادی بیت النور افزود:  «طرح همدلی فاطمی» با هدف تهیه وسایل گرمایشی در حالی در بهشهرهمه شهروندان می توانند فقط با 10 هزار تومان به کمک نیازمندان شتافته و گرما را به یک خانواده هدیه دهند که تاکنون 25 بخاری برای افراد کم برخوردار تهیه شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: در مجموع 2 هزار و 500 سهم 10 هزار تومانی برای حضور و شرکت در این امر خیر در نظر گرفته شده است که با آغاز اجرای این طرح از روزهای گذشته تاکنون 870 سهم جمع آوری شده و کمک ها همچنان ادامه دارد.

 

اخلاقی از امضای تفاهم نامه برای تهیه 20 دستگاه بخاری با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) در بهشهر خبر داد و گفت: هم افزایی پویش همدلی فاطمی با کمیته امداد امام خمینی(ره) بهشهر به اوج رسیده و تلاش داریم تا در این بخش کمک کار خانواده های نیازمند باشیم.

 

مدیر قرارگاه جهادی بیت النور افزود: مردم نوعدوست و خیر ما می توانند کمک های خود را برای اجرای طرح همدلی فاطمی و خرید لوازم گرمایشی برای خانواده های بی بضاعت به شماره کارت 5041721111712551 به نام قرارگاه جهادی بیت النور بهشهر به هدیه به روح حضرت فاطمه زهرا(س) در ایام فاطمیه هدیه کنند.

 

وی یادآور شد: طرح «همدلی فاطمی» به همت قرارگاه جهادی بیت النور بهشهر، مرکز نیکوکاری قائم، هیات دختران یمنا، مجموعه فرهنگی خادم الثقلین و هیات رزمندگان اسلام و با همکاری کمیته امداد اجرایی می شود.

کد خبر 1130600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha