کاهش بیش از ۱۶ درصد شکایات مردمی در سامانه ۱۹۵

جلیلی نژاد گفت: دو هزارو ۵۰۳ شکایت مردمی در سامانه ۱۹۵در ۹ ماهه اول سال ثبت شده که در مقایسه بامدت زمان مشابه در سال گذشته تعداد شکایات ثبت شده حدود ۱۶/۵ درصد کاهش داشته است.

«قاسم جلیلی‌نژاد»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد:  دو هزارو ۵۰۳ شکایت مردمی در سامانه ۱۹۵در ۹ ماهه اول سال ثبت شده که در مقایسه بامدت زمان مشابه در سال گذشته تعداد شکایات ثبت شده حدود ۱۶/۵ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی افزود: از دور هزارو  503 شکایت ثبت شده به دو هزارو  353 مورد پاسخ داده شده و مابقی یعنی 150 مورد در دست اقدام است.

جلیلی نژاد ادامه داد: بیشترین شکایات مردم در حوزه تلفن ثابت مخابرات22.37درصد، کیفیت سرویس اینترنت و پشتیبانی مخابرات منطقه 19.9 درصد، سرویس های داخلی پست استان 6.4 درصد خدمات مالکیت و سیم کارت و عدم آنتن دهی تلفن همراه اول 8.03 درصد است.

وی تصریح کرد: مشترکان حوزه ارتباطات می‌توانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بسته‌های شرکت طرف قرارداد در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.

جلیلی نژاد گفت: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامک‌های انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.

وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.

کد خبر 1130635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha