۱۰۰ عنوان برنامه طی دهه بصیرت در زیرکوه اجرا می شود

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: طی دهه بصیرت بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه از جمله مسابقات مجازی، گفتمان انقلاب اسلامی، تبلیغات محیطی، مراسم بزرگداشت ۹ دی و سالروز شهادت سردار دل ها در زیرکوه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام «احمد اسماعیلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

 

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه با بیان اینکه روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار شد، افزود: مردم ایران در این روز با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن ها بایستند در برابر تمام دنیا خواهند ایستاد.

 

وی به فرارسیدن سالروز شهادت سردار سلیمانی و ارتحال آیت الله مصباح اشاره کرد و گفت: این 2 بزرگوار در جبهه فرهنگی و نظامی در دفاع از ولایت بسیار خوب فعالیت داشتند و دهه بصیرت مصادف با شهادت سردار سلیمانی و رحلت آیت الله مصباح شده است.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه طی دهه بصیرت بیش از 100 عنوان برنامه در زیرکوه اجرا خواهد شد، افزود: مقام‌معظم رهبری بر روی تبیین روز بصیرت و دستاوردهای آن تاکیدات بسیاری دارند و در همین راستا برنامه هایی از جمله دعوت از سخنرانان، تبلیغات محیطی، نصب بنر، برگزاری گفتمان انقلاب اسلامی در مدارس و مساجد طی این دهه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه ادامه داد: طی این دهه برنامههای دیگری از جمله برگزاری مسابقه مجازی «وصیت نامه سردار دلها» و «فتنه، خط قرمز نظام» و مسابقه مجازی «آیات جهاد» برگزار خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: مراسم رحلت آیت الله مصباح و سردار دل ها در مساجد مرکز شهر به طور چرخشی برگزار می شود و مراسم بزرگداشت ۹ دی در مصلی این شهرستان اجرا خواهد شد.

کد خبر 1130681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha