جشنواره هنری بزرگداشت «یاد سردار دل ها» به همت کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) برگزار می شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) گفت: جشنواره هنری بزرگداشت «یاد سردار دل ها» همزمان با ایام فاطمیه، دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به همت فعالان این کانون برگزار می شود.

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جشنواره هنری بزرگداشت «یاد سردار دل ها» همزمان با ایام فاطمیه، دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به همت فعالان کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) برگزار می شود.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: علاقمندان می توانند با ارسال آثار در رشته های نقاشی، گرافیک، خطاطی، نماهنگ، هنرهای تجسمی، فیلم، مستند، عکس، شعر، پوستر و دلنوشته در این جشنواره مشارکت داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه هیچ محدودیت سنی برای این جشنواره مشخص نشده است، اظهار داشت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا 12 دی ماه سال جاری از طریق شبکه اجتماعی واتساپ به شماره 09149541370 ارسال کنند.

 

سیدی خاطر نشان کرد: به سه اثر برگزیده تقدیر به عمل خواهد آمد و همزمان با سالروز شهادت سردار رشید اسلام و فرمانده جبهه مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اهدا خواهد شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) افزود: علاقمندان برای اطلاع از شرایط شرکت در این مسابقه می توانند از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی pirmadar_kanoon@  مراجعه کنند.

 

سیدی تاکید کرد: از همه عموم مردم و به ویژه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان دعوت می شود تا در این جشنواره حضور فعالی داشته باشند.

 

 

کد خبر 1130789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha