اعتراف آشکار صهیونیست ‌ها: نمی توانیم به ایران حمله کنیم

پایگاه میدل ایست به نقل از یک افسر سابق سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی که خواست نامش فاش نشود، گفت: باید برای گوینده این سخن «نمی توانیم اکنون به ایران حمله کنیم» تحقیقاتی آغاز شود و علیه او اقدام شود زیرا به امنیت ملی اسرائیل آسیب زده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العالم»، به نظر می ‌رسد اعتراف مقامات صهیونیستی به ناتوانی در حمله به ایران که برخی نیز دارای پست‌های بالا و حساس در رژیم صهیونیستی هستند؛ خشم شدید برخی مراکز سیاسی و نظامی اسرائیل را برانگیخته و این اعترافات را ضربه محکمی به اسرائیل در زمان حساس مقابله با ایران می دانند .

بدون شک مراکز امنیتی رژیم صهیونیستی بر اساس گزارش میدل ایست برای در تنگنا گذاشتن افرادی که در صدد بیان واقعیت رژیم صهیونیستی در مقابله با ایران و افشای سخنان برخی سیاستمداران و نظامیان و نیروهای امنیتی اسرائیلی بوده که شبانه روز حرف از حمله به ایران و تاسیاست هسته ای می زنند، چراغ سبز دریافت کرده تا آنان را تهدید کند.

 

برخی مسئولین رژیم صهیونیستی تلاش کردند ناتوانی خود در حمله به ایران را با مشغول بودن به حضور ایران در سوریه طی سال‌های گذشته و توان موشکی حزب الله توجیه کنند.

 

از این رو رژیم برای آمادگی جهت حمله به ایران به چند سال نیاز دارد . اعترافی دیگر در ناتوانی این رژیم اما به روشی دیگر .

 

کسانی که در صدد سرپوش گذاشتن بر ناتوانی اسرائیل در حمله به ایران با این توجیهات خنده دار هستند فراموش کرده یا وانمود می کنند فراموش کرده اند که ایران نیز تماشاگر نخواهد ماند تا رژیم برای حمله در سالهای ۀتی خود را آماده کند.

 

بدون شک ایران در این سالها برای رژیم غافلگیری هایی خواهد داشت که به ذهن این رژیم و امریکا هم هرگز نرسیده است، بهتر بود مسئولان رژیم بزرگتر از دهانشان، ایران را تهدید نمی کردند تا اینگونه خفت بار در برابر جهان به ذلت کشیده نمی شدند.

کد خبر 1130790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha