مراسم اختتامیه دومین « جشنواره عکس پلاک ۱۱۰ »

مراسم اختتامیه دومین « جشنواره عکس پلاک ۱۱۰» با موضوع عکاسی« سردر‌هایی با مضامین امام علی (ع) » روز دوشنبه۶ دی ماه ساعت ۳۰/۱۷ در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.

به گزارش  خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه هشت؛ «سعید رنجبریان»؛ مدیر فرهنگی هنری منطقه هشت با اعلام این خبر گفت: مراسم اختتامیه دومین« جشنواره عکس پلاک ۱۱۰» با موضوع عکاسی« سردر‌هایی با مضامین امام علی (ع) » با حضورداوران جشنواره افشین بختیار، امیرعلی جوادیان،کامران شریفی، سید علیرضا قهاری و محمدمهدی تدین در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.

رییس فرهنگسرای گلستان تصریح کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره آقای کوروش زارعی بازیگر و کارگردان صاحب نام سینمای کشور به عنوان مهمان ویژه و سخنران حضور خواهند داشت و از مرتضی کاشی تراش اصفهانی پیشکسوت هنر کاشی کاری اصفهان هنرمندی که عنوان درجه یک هنر را دارد و این هنر را از پدرش به ارث برده تقدیر به عمل می آید.

وی افزود: همچنین بیانیه هیئت داوران توسط امیر علی جوادیان داور این جشنواره قرائت خواهد شد ودیگر سخنران این مراسم افشین بختیار ازپیشکسوتان هنر عکاسی ایران می باشد.

رنجبریان گفت: 500 اثر از تهران و 15 شهر دیگر ایران به دبیرخانه جشنواره عکس پلاک 110 ارسال گردید که پس از بررسی آثار به نفر اول لوح تقدیر به همراه 50 میلیون ریال جایزه نقدی، نفر دوم لوح تقدیر و 40 میلیون ریال جایزه نقدی و نفر سوم لوح تقدیر و 30 میلیون ریال جایزه نقدی و به 14نفر از برگزیدگان جوایزی به مبلغ 5میلیون ریال اهدا خواهد شد .

در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از عکسهای برگزیدگان این جشنواره نیز دایر است.

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این مراسم به فرهنگسرای گلستان واقع در میدان هلال احمر، خیابان گلستان، ضلع شمالی پارک فدک مراجعه کرده یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 77815173 تماس بگیرند.

کد خبر 1130869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha