موقوفه «دانش سلامت کوثر» فارس در تولیدات پزشکی به خودکفایی رسیده است

محمدی گفت: موقوفه «دانش سلامت کوثر» فارس به برکت سنت حسنه وقف، تولیدات پزشکی خود را ۴۰ درصد ارزانتر از نمونه های خارجی به بیماران عرضه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا محمدی»، امروز (یکشنبه 5 دی) با اشاره به سرمایه گذاری از محل موقوفات فارس در جمع خبرنگاران گفت: سرمایه گذاری از محل موقوفات استان نقش موثری در تولید و اشتغال دارد و موقوفه «دانش سلامت کوثر» فارس به برکت سنت حسنه وقف، تولیدات خود را 40 درصد ارزانتر از نمونه های خارجی به بیماران عرضه می کند.

مدیرعامل موقوفه «دانش سلامت کوثر» فارس افزود: از ویژگی های این شرکت موقوفه می توان به توانایی رقابت محصولات این شرکت دانش بنیان با نمونه‌های خارجی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: کالاهای تولیدی این موقوفه شامل گروه ایمپلنت های ارتوپدی، نوروسرجری، ستون فقرات، طب ورزشی و دندانی است که مورد تحریم ظالمانه کشورهای غربی قرار دارد و کیفیت این تولیدات می ‌تواند کشور را در این گروه کالاها به خودکفایی برساند.

محمدی تصریح کرد: قیمت محصولات این موقوفه برای بیماران مناسب است و درآمد حاصل از آن با نیت 50 درصد وقف بر بیمارستان «شهید رجایی» شیراز، 25 درصد وقف بر مرکز تحقیقات «تروما» استان فارس وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز و 25 درصد وقف بر کمک به بیماران بی بضاعت شکل گرفته است.

وی ادامه داد: کالاهای تولیدی این شرکت موقوفه، کالاهایی هستند که بعضا در ایران تولید نمی شود و اولین مجموعه ای است که پیچ و پلاک های جذبی و ایمپلنت های تیتانیوم را در ایران تولید می کند.

محمدی اعلام کرد: ساختمان کارخانه نوبنیان موقوفه در زمینی به وسعت سه هزار مترمربع و با زیربنای بیش از 6 هزار مترمربع در محل شهرک صنعتی فارس احداث شده است و با گسترش خط تولید این شرکت موقوفه دانش بنیان به زودی شاهد بیش از 500 عنوان کالا با ظرفیت بیش از 230 هزار قطعه پزشکی شامل قطعات مربوط به مهره های کمر، فک و صورت و انواع نیل های ارتوپدی خواهیم بود.

کد خبر 1130901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha