دلجویی نماینده رهبر معظم انقلاب در استان از ایتام

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، با خانواده‌های تعدادی از ایتام و بیماران صعب‌العلاج دیدار و از آنها دلجویی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، با خانواده‌های تعدادی از ایتام و بیماران صعب‌العلاج دیدار و از آنها دلجویی کرد.

 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این دیدار گفت: دیدار با ایتام و سرکشی از خانواده‌های آنان یکی از اقدامات این نهاد، به‌ منظور ارتقای سطح معیشت، بررسی مشکلات ایتام و همچنین حفظ عزت‌ نفس و کرامت آنهاست.

 


«قباد مبشری»، با بیان اینکه در حال حاضر ۸۴۵۳ یتیم و فرزند محسنین در استان از حمایت‌های مادی و معنوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برخوردار هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۲۸۱۳ نفر یتیم و مابقی فرزندان محسنین هستند.

 


وی با بیان اینکه تعداد کل حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ۹۳۵۲ نفر است، افزود: از تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان ۴ نفر از فرزندان محسنین این نهاد بدون حامی هستند.

 


مبشری، اظهار کرد: میزان مساعدت و کمک‌های حامیان در سال جدید به فرزندان معنوی خود ۱۹ میلیارد و ۴۷۹ میلیون تومان بوده که ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون آن نقدی و مابقی کمک‌های غیر نقدی بوده است.

 


وی ضمن تقدیر از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: از همه خیران و نیکوکار دعوت می‌کنیم جهت بالا بردن سرانه ایتام با پذیرفتن سرپرستی حداقل یک یتیم حامی ایتام تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد شوند.

 


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، اذعان کرد: متقاضیان نیکوکار می‌توانند برای سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این نهاد به سایت اکرام و محسنین به آدرس ekram.emdad.ir اقدام کنند.

 


مبشری افزود: شماره‌گیری #۰۷۴*۸۸۷۷* با تلفن همراه از دیگر راه‌های کمک‌رسانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است.  

 


وی افزود: در این دیدار بررسی و رفع مشکلات و نیازمندی‌هایی از جمله اجرای طرح‌های اشتغال، مشاوره و راهنمایی، احداث و اجاره مسکن مددجویان در دستور کار قرار گرفت و جهت برطرف شدن آن‌ها تصمیمات لازم گرفته شد.

 


مبشری بیان کرد: علاوه بر اهدای سبد غذایی، کارت هدیه تمثال سردار شهید سلیمانی نیز به خانواده‌ها اهدا شد.

 


رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج نیز در این دیدار گفت: ۴۹۵۰ خانوار با جمعیت ۱۲ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج هستند و ماهیانه دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک‌ معیشت به آنها پرداخت می‌شود.

 


«مصیب حیدری»، اظهار کرد: ۷۰۳ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج هستند که ۲۷۶ نفر یتیم و مابقی فرزندان محسنین هستند.

 


حیدری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۴۸ حامی ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد منطقه یک را حمایت می‌کنند، افزود: در سال جاری ۱۷۱ حامی به حامیان طرح اکرام کمیته امداد منطقه یک یاسوج اضافه شد که بعضی از آن‌ها سرپرستی ۲۰۰ یتیم را پذیرفتند.

 


وی با بیان اینکه هم‌ اکنون همه ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد منطقه یک یاسوج دارای حامی هستند؛ تصریح کرد: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین این اداره در سال جاری یک میلیارد و ۶۸۴ میلیون تومان به‌ صورت نقدی و غیر نقدی به فرزندان معنوی کمک کرده‌اند.

 


رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ضمن تقدیر از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، خاطر نشان کرد: از همه خیران و نیکوکار دعوت می‌کنیم جهت بالا بردن سرانه ایتام با پذیرفتن سرپرستی حداقل یک یتیم و پرداخت ماهیانه مبلغ ۵۰ هزار تومان حامی ایتام شوند.

کد خبر 1130947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha