رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷ سپاه مقتدرترین حرکت رزمایشی ایران بود

حجت الاسلام طیبی‌فر گفت: رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مقتدرترین حرکت های رزمایشی جمهوری اسلامی ایران بود که مجبور کرد تا مسئولان رژیم صهیونیستی اعلام کنند که قصد هیچ درگیری نظامی با جمهوری اسلامی را نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین «حسین طیبی‌فر» امروز (۶ دی) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در این دوران بسیار سخت و پیچیده که دشمنان اسلام از همه طرف برای مبارزه با اسلام در صف واحد تشکیل احزاب قرار دارند با ایستادگی، مقاومت و خلاقیت های روز به روز در نظام جمهوری اسلامی آن اقتدار که نظام دارد را هر چه بهتر و بیشتر به منصه ظهور برسانیم.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عقب نشینی هر روز دشمنان، گفت: اجرای رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طبق روال از قبل پیش‌بینی شده بود اما قبل از رزمایش، پرت‌وبلاگویی رژیم صهیونیستی آغاز شد و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بحث عملیات نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران را به صورت جدی مطرح کرد.

 

وی تأکید کرد: رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مقتدرترین حرکت های رزمایشی جمهوری اسلامی ایران بود که مجبور کرد تا مسئولان رژیم صهیونیستی اعلام کنند که قصد هیچ درگیری نظامی با جمهوری اسلامی را نداریم.

 

حجت الاسلام طیبی‌فر در ادامه تصریح کرد: در این رزمایش وقتی ماکت هسته ای رژیم صهیونیستی ساخته و مورد حمله قرار گرفت، آنها با رصد ماهواره‌ای و گزارش های خبری رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ سپاه دیدند که در مقابل عظمت این ملت توان ایستادگی ندارند.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷سپاه یک رزمایشی در راستای عملیات حقیقی بود، افزود: به قول یکی از مسئولان رزمایش در این رزمایش فقط باید جهت موشک ها را تغییر دهیم و گرنه یک رزمایش کامل عملیاتی بود.

 

وی تأکید کرد: این اقتدار به برکت انسجام، اتحاد ملت، هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و اقتدار نیروهای مسلح به وجود آمده است و در تمام کشور باید این اقتدار حفظ شود.

 

حجت الاسلام طیبی‌فر با اشاره به اینکه ملت ایران همیشه پشتوانه اصل نظام اسلامی بودند، گفت: شاید برخی افراد نسبت به مشکلات اقتصادی زبان اعتراض باز بکند اما با وجود همه فشارهای اقتصادی در یک نظر سنجی که اخیراً انجام شده است ۷۴ درصد مردم حمایت از نظام را به عنوان یک وظیه خود می دانند.

 

کد خبر 1131018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha