هیئت دختران نوجوان در پایگاه های اجتماعی زنجان راه اندازی می شود

حجت الاسلام احمدی از راه اندازی هیئت دختران نوجوان در پایگاه های اجتماعی خبر داد و گفت: مدیریت و برگزاری مراسمات بر عهده خود این دختران نوجوان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در نشست با مبلغات منتخب حوزه علمیه خواهران استان پیرامون سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با افزایش جمعیت، اظهار کرد: این موضوع باید مهمترین مساله پیرامون فضای تبلیغی خواهران طلبه در بین بانوان باشد.

 

حجت الاسلام سعید احمدی ادامه داد: ما باید از سه فاکتور و حوزه رصد تبلیغ ، جهت دهی تبلیغ و ارزیابی تبلیغ در حوزه تبلیغ بانوان که توسط طلبه ها خواهر صورت میگیرد استفاده نماییم .

 

وی افزود: فعالیت هایی گسترده ای در حوزه جمعیت و بانوان انجام می شود که این فعالیت ها منسجم نیستند و باید با یک هم افزایی و انسجام در کارها بین فعالین این حوزه به نتایج مثبتی برسیم .

 

احمدی ادامه داد: متاسفانه همه در بحث فعالیت های اجتماعی منتظر بودجه دولتی هستند و اگر ما منتظر بودجه باشیم تا کاری را انجام دهیم به جایی نمی رسیم باید جهادی وارد میدان کار شویم.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 600 طلبه فارغ التحصیل در سطح دو سه حوزه علمیه خواهران داریم که باید از این ظرفیت بالقوه استفاده کرد، تصریح کرد: باید جهت دهی در کارهای این مبلغات صورت گیرد.

 

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، ما در حال حاضر 11 پایگاه اجتماعی در سطح استان داریم که دراین پایگاه ها برای انجام فعالیت ها در محورهای احکام، تفسیر و معارف قرآن، مهارت های زندگی و مبحث مشاوره که نیاز به حضور خواهران طلبه داریم.

 

حجت الاسلام احمدی بر راه اندازی هیئت دختران نوجوان در هر پایگاه اجتماعی تأکید کرد و گفت: مدیریت و برگزاری مراسمات بر عهده خود این دختران نوجوان خواهد بود چرا که باید این نوجوانان را درگیر مسئولیت های اجتماعی کنیم تا تربیت کننده نسل بعدی باشیم .

 

در ادامه این نشست معاون اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: در کار فرهنگی باید هوشمندانه عمل کنیم ونقطه زنی و هدف گذاری اصولی داشته باشیم .

 

حجت الاسلام یوسف اماملو با بیان اینکه کار فرهنگی با عجله و شتاب به نتیجه نمی رسد، افزود: از 11 پایگاه اجتماعی در سطح استان پنج پایگاه به صورت ویژه برای طلبه ها در نظر گرفته شده است که هر کدام از طلبه ها با توجه به تخصصی که دارند در یکی از کارگروه های مشخص شده در پایگاه های اجتماعی مشغول به فعالیت می شوند؛ همچنین در صورت نیاز آموزش های لازم در این خصوص انجام خواهد گرفت .

 

کد خبر 1131047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha