برگزاری ویژه برنامه گرامی داشت عملیات «کربلای ۴» در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری گفت: آیین گرامی داشت عملیات شکوهمند «کربلای ۴» در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: لحظه لحظه های دوران دفاع مقدس سرشار از زیبایی، شکوه، معنویت و ایثار است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: سیره و روش شهدا و رزمندگان در آن دوران طلایی می تواند به عنوان یک سبک زندگی در جامعه مطرح باشد و رنگ معنویت را به اجتماع تجلی دهد.

 

وی این مهم را با ترویج فرهنگ و مکتب شهدای گران قدر عنوان کرد که تنها با زنده نگه داشتن آن به وسیله بازگویی خاطرات و تشریح لحظه های دفاع مقدس به مردم به ویژه جوانان و نوجوانان میسر است.

 

حضوری پاسداشت شهدا را از جمله برنامه های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» دانست که در مناسبت های مختلف و در قالب ویژه برنامه های متنوع از سوی بچه های مسجد انجام می شود.

 

وی با اشاره به گرامی داشت عملیات «کربلای چهار» نیز گفت: این برنامه شب گذشته همزمان با نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» عنوان کرد: روایت گری و بازگویی خاطرات شهدا و تشریح این عملیات از شاخصه های این ویژه برنامه بود که به وسیله «هادی رحمانیان» از رزمندگان دوران دفاع مقدس و حاضر در عملیات «کربلای چهار» انجام شد.

 

حضوری خاطرنشان کرد: بچه های مسجد به همراه دیگر اصحاب مسجد در این برنامه پای خاطرات شکوه و اقتدار رزمندگان و سیره سراسر معنویت و اخلاص شهدا نشستند تا توشه ای از آن برگیرند و در زندگی خود جاری و ساری کنند.

 

کد خبر 1131048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha