توزیع پنج هزار بسته معیشتی به خانواده های نیازمند /اعزام مبلغ به مناطق  روستای همدان

صلواتیان گفت: همزمان با ایام فاطمیه برنامه های مختلفی از جمله پنج هزار بسته معیشتی با همت ستاد مردمی فاطمیه و افراد خیر به خانواده های نیازمند در همدان توزیع شد.

«مهدی صلواتیان » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: ستاد مردمی فاطمیه به عنوان یک ستاد دائمی و متداول در ایام فاطمه  در حال فعالیت است و هدف این است که در چنین ستادهایی مراسم های ملی و مذهبی از طریق مردم پیگیری شود و به سمت پشتیبانی، هدایت‌گری و  بحث تسهیل گری کارها بروند.

 

مسئول ستاد مردمی فاطمیه در استان همدان  به کمیته های مختلف ستاد مردمی فاطمیه  اشاره کرد و افزود: این کمیته‌ها همچون کمیته مراسم و عملیات، کمیته بانوان،  کمیته پشتیبانی و  جذب منابع ملی، کمیته ستایشگران و شاعران،  کمیته هماهنگی اداری و روابط  عمومی، کمیته فضای مجازی و تولیدات رسانه‌ای، کمیته اقشار و اسناد، کمیته دانشجویان و اساتید، کمیته مبلغین و کمیته روستایی است.

 

وی به تشریح برخی فعالیت‌های کمیته ها پرداخت  و گفت: در ستاد کمیته بانوان سعی شده که اقشار مختلف بانوان با محوریت خانواده و جمعیت فعالیت کنند و در کنار آن شعار "مکتب فاطمی، نسل سلیمانی"  که اشاره به بحث فاطمیه و سردار سلیمانی دارد و پیگیری تربیت نسلی که سردار سلیمانی در نظر داشت در برنامه ستاد است.

 

وی بیان کرد: برگزاری مراسم های عزاداری در هیات های حسینی همدان، برپایی 12 موکب فاطمیه  در سطح شهر،برگزاری 10 یادواره شهدا، اجتماع بزرگ بانوان فاطمی ، اعزام مبلغ به مناطق روستایی ، چهار پایه خوانی در سطح شهر ، فضا سازی و نصب بنر و پوستر در سطح شهر از برخی فعالیت های ستاد مردمی فاطمیه در استان است.

 

صلواتیان با بیان اینکه همچنین به برخی از کارگران فصلی همدان هدیه بسته معیشتی تعلق می گیرد، اظهار داشت:  پنج هزار بسته معیشتی با همت ستاد مردمی فاطمیه و افراد خیر به خانواده های نیازمند در همدان توزیع شد.

 

 

 

کد خبر 1131084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha