کمک ۲۱ میلیارد ریالی حامیان اکرام ایتام و محسنین از ابتدای امسال

رفیعی گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۲۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال به ۴۳۵ فرزند یتیم و محسنین شهرستان طبس کمک کرده اند که نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد رشد داشته است.

«احمد رفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: طرح اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) است که با کمک خیرین اجرا می شود.

 

مدیر کمیته امداد طبس به هدف از برگزاری طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: این طرح با هدف حمایت از کودکان یتیم و بدسرپرست و نیازمند و یا کودکان با سرپرست ناتوان در حال برگزاری است.

 

وی با بیان اینکه در شهرستان طبس تعداد ۴۳۵ فرزند تحت پوشش طرح اکرام ایتام و محسنین قرار دارند، افزود: از این تعداد 49 کودک یتیم و ۳۸۶ فرزند محسنین هستند و از خدمات این طرح بهره مند می شوند.

 

رفیعی در ادامه در خصوص تعداد حامیان گفت: چهار هزار و 340 حامی اکرام و محسنین در شهرستان طبس وجود دارد که کمک های خود را جهت تامین نیازهای کودکان یتیم و محسنین در زمینه های معیشتی، تحصیلی، درمان، مسکن و اشتغال واریز می کنند.

 

مدیر کمیته امداد طبس در پایان عنوان کرد: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۲۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال  کمک کرده اند که نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد رشد داشته است.

کد خبر 1131090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha