مراسم بزرگداشت یوم‌الله نهم دی در سراسر گیلان برگزار می شود

حجت الاسلام اشجری از برگزاری مراسم بزرگداشت یوم‌الله نهم دی در سراسر گیلان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «مجتبی اشجری» امروز(دوشنبه، ۶ دی) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صحیفه افتخارات مردم مبارز و انقلابی استان گیلان مملو از صفحات درخشان و صحنه‌های بی‌نظیر و حماسه های بي بدیل است گفت: این بصیرت، لحظه‌شناسی و حضور به موقع در سایه ولایت و رهبری ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) رقم خورده است.

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: این حضور به موقع با لطف خداوند و یاری امام زمان(عج) نقشه‌ها و دسیسه‌‌های شیطانی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی کرده و فتنه‌های پیچیده و از پیش طراحی شده متعدد را درهم پیچیده است.


وی حضور پرشور و شعور و یک روز زودتر از سراسر کشور مردم گیلان در هشتم دی ماه سال ۱۳۸۸ در صحنه مبارزه با فتنه‌گران را نمونه بارز این افتخار دانست و تصریح کرد: گیلانیان با طلایه‌داری و غیرتی مثال‌زدنی حماسه ماندگار هشتم دی را آفریدند و زمینه خلق حماسه جاودان و مانای یوم‌الله نهم دی را فراهم آوردند.

 

اشجری تاکید کرد: این حماسه دشمن شکن منجر شد تا مردم گیلان به دریافت مدال بصیرت از دستان پرمهر رهبر حکیم و فرزانۀ انقلاب اسلامی مفتخر شدند.

 

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در سراسر گیلان با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و بیان کرد: مراسم بزرگداشت یوم‌الله نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شهر رشت با سخنرانی آیت‌الله سیداحمد خاتمی، عضو فقهای شورای نگهبان ساعت ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه( ۹ دی) در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب رشت برگزار می شود.

کد خبر 1131091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha