پیام تبریک رئیس شورای مساجد «پیتربورو» به مناسبت فرارسیدن کریسمس

رئیس شورای مساجد مشترک پیتربورو پیام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن کریسمس خطاب به مسیحیان منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «peterboroughtoday»، رئیس شورای مساجد مشترک پیتربورو پیام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن کریسمس به مسیحیان منتشر کرد.

«عبدالچاودوری» در این باره  گفت: من خوشحالم که پیام کریسمس را از طرف جوامع مسلمان پیتربورو، برای تمام مسیحیان این شهر و سایر نقاط جهان ارسال می کنم و برای آنها کریسمس و سال نوی بسیار شاد و موفقی را آرزو می کنم.

وی افزود: همه مسلمانان بر این باورند که حضرت عیسی علیه السلام پیامبر خداست. هیچ کس نمی تواند مسلمان باشد مگر اینکه به حضرت عیسی (ع) به عنوان پیامبر خدا اعتقاد داشته باشد.

در ادامه این پیام تبریک آمده است: متاسفانه چند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا همه همه جوام روزهای سختی را پشت سر گذاشته اند. بسیاری از مردم عزیزان و دوستان خود را در این دوره از دست دادند و هزاران نفر از نظر مالی به شدت آسیب دیدند. با این حال، توجه به این نکته خوشحال کننده بود که مردم از همه مذاهب در کمک به آسیب پذیرترین و نیازمندترین افراد در این سخت ترین زمان بسیار دلسوز بودند.

به گفته چاودوری در طول دوره همه‌گیری کرونا جوامع مسلمان ،مساجد، شرکت‌ها، غذاخوری‌ها، رستوران‌ها، فعالان سیاسی، انجمن‌های رفاهی و افراد برای تامین غذا و سایر اقلام ضروری برای افراد آسیب‌پذیر و بی‌خانمان همه روزه بدون هیچ وقفه‌ای در کنار سایر سازمان‌ها بسیار سخت کار کردند.

در ادامه این پیام آمده است: آموزش مسیحیت از طریق حضرت عیسی علیه السلام و آموزش اسلام از طریق حضرت محمد صلی الله علیه و آله، محبت، مراقبت و کمک به افراد نیازمند و آسیب پذیر است. خوشحال کننده است که بدانیم مردم پیتربورو به طور کامل به چنین آموزش هایی با عزت کامل عمل کرده اند.

با کار کردن با هم به عنوان یک جامعه می توانیم دستاوردهای زیادی داشته باشیم  همه باید بیشتر روی چیزهایی تمرکز کنیم که ما را متحد می کند و کمتر روی چیزهایی که ما را از هم جدا می کند متمرکز باشیم. وحدت نقطه قوت است و مراقبت و عشق به انسانیت، صلح و روابط هماهنگ با همه مردم بسیار ارزشمند است.

چاودوری افزود: بیایید همه ما پیام عشق و مراقبت را برای همه مردم نه تنها در زمان کریسمس بلکه در همه اوقات پخش کنیم.

کد خبر 1131129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha