پذیرش سالانه بیش از ۱۲ هزار سرباز از سراسر کشور در جهرم

شفیعیان گفت: مرکز آموزش «شهید دستغیب» ناجا با موقعیت استثنایی خود در طول سال، میزبان بیش از ۱۲ هزار سرباز از بیش از ۲۲ استان کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (دوشنبه ۶ دی) در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مرکز آموزشی «شهید دستغیب» ناجا در شهرستان جهرم، گفت: مهمانی که به عنوان سرباز پذیرای آنان هستیم، سفرای فرهنگی برای شهرستان جهرم هستند و حتما باید تمام امکانات برای آنان و خانواده هایی که برای ملاقات فرزندان خود به شهر تشریف می آورند، مهیا شود.

 

فرماندار ویژه جهرم افزود: قطعا توجه و رونق به این مرکز، رونق به شهرستان است و اگر شاهد نقص و معایب باشیم این نواقص توسط سربازان و خانواده آنان در شهرها و استان های دیگر منتقل و منعکس می شود.

 

وی با اشاره به اینکه حساسیت و توجه ویژه شهروندان به این پادگان، نشان از قدمت درخشان 98 ساله این مرکز در جهرم است، عنوان کرد: مرکز آموزشی شهید دستغیب ناجا جزئی از پازل توسعه شهرستان جهرم است و قطعا باید نگاه ویژه ای به این مکان شود که نیازمندی های این مرکز به طور جد دنبال شود و همه ادارات و ارگان ها نهایت تلاش و همکاری خود را با این مرکز داشته باشند.

 

شفیعیان عنوان کرد: این مرکز با موقعیت استثنایی خود در طول سال، میزبان بیش از ۱۲ هزار سرباز از بیش از ۲۲ استان کشور است.

 

«شکرخدا لطفی» نیز گفت: موقعیت مکانی، اجتماعی و امنیتی این مرکز نقش بسزا و تاثیرگذاری بر توسعه اقتصادی، اجتماعی و صیانتی شهرستان جهرم در استان فارس ایفا کرده است.

 

 فرمانده مرکز آموزش «شهید دستغیب ناجا» با اشاره به اینکه این امر مهم جز با تلاش و همکاری صمیمانه دستگاه‌های دولتی میسر نبوده است، بیان کرد: جایگاه معنوی، اجتماعی و سیاسی شهر جهرم ایجاب می کند که کلیه مسئولین امر در سایر نهادها با جدیت، پشتکار و همدلی بیشتری به مردم و توسعه هرچه بیشتر شهر گام بردارند و به این مرکز یاری برسانند.

 

وی گفت: مرکز آموزشی دستغیب قابلیت معرفی شهر شهیدپرور به میهمانان و مراجعه کنندگان که از اقصا نقاط کشور برای ملاقات و دیدار با فرزندان و ولایتمدار خود که جهت گذراندن دوره آموزشی خدمت مقدس سربازی به این مرکز مراجعه می‌کنند، دارد.

 

لطفی عنوان کرد: این مرکز می تواند سهم عمده‌ای در توسعه و شناخت شهرمان را در کلیه زمینه‌ها بخصوص فرهنگی و گردشگری در نقاط مختلف کشور بر عهده بگیرد.

 

در این نشست شهردار جهرم، رئیس اداره برق، راه و شهرسازی و ... در خصوص همکاری برای توسعه این مرکز آموزشی قول مساعد دادند. همچنین مقرر شد روز چهارشنبه طرح نگهداشت شهری که هر هفته توسط شهرداری در یک محله اجرا می شود، در این مرکز آموزشی انجام شود.

 

کد خبر 1131131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha