تشییع و وداع با پیکر ۲۲ شهید گمنام در شمال استان اصفهان

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل از تشییع ۲۲ شهید گمنام دفاع مقدس در منطقه شمال استان اصفهان همزمان با ایام عزاداری بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س) خبر داد.

علی محمد یوسفیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام عزاداری بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س)، ۲۲ شهید گمنام دفاع مقدس، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۶ و ۷ دی ماه در منطقه شمال استان اصفهان تشییع می شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل افزود: پیکر شهدای گمنام در قالب دو کاروان شهیدان خرازی و کاظمی امروز دوشنبه در طلائیه کاشان مستقر خواهند شد و ۱۱ شهید در کاشان و ۱۱ شهید در آران و بیدگل به مدت دو روز در سطح این دو شهرستان تشییع و برنامه های ویژه وداع در مناطق مختلف این دو شهرستان برگزار خواهند شد.

 

یوسفیان با بیان اینکه برنامه های روز نخست، ویژه وداع با شهدا در شهرها و روستاهای شهرستان خواهد بود، تصریح کرد: پیکر شهدا امروز و امشب در تمامی روستاهای بخش کویرات، شهرهای سفیدشهر و نوش آباد و روستاهای بخش مرکزی تشییع و آیین وداع با پیکر این شهدا در این مناطق برگزار خواهد شد.

 

دبیر ستاد استقبال از کاروان شهدای گمنام شهرستان آران و بیدگل افزود: برنامه روز دوم، سه شنبه ۷ دی ماه ویژه تشییع خودرویی شهدا در مرکز شهرستان خواهد بود که این برنامه در قالب دو کاروان به صورت همزمان از ساعت ۳ عصر در سطح شهر آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

 

علی محمد یوسفیان ادامه داد: مسیر شماره یک از میدان محمدرسول الله(ع) آغاز خواهد شد و با طی مسیر از میدان آزادگان، بلوار آیت الله عاملی، میدان سپاه، میدان امام حسن(ع) و میدان حرم، مراسم ویژه ای در حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) برگزار خواهد شد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل افزود: مسیر دوم این کاروان از حرم مطهر باب المراد امامزاده قاسم(ع) آغاز خواهد شد و با طی مسیر میدان بسیج، بلوار امام خمینی(ره)، خیابان امام خمینی(ره) کانون شهید بنی طبا، خیابان ۲۲ بهمن و خیابان نواب ، با برگزاری مراسم وداع در مسجد اعظم محقق خاتمه خواهد یافت.


یوسفیان با اشاره به اینکه هیئات مذهبی طول مسیر، فضاسازی محیطی و معنوی برنامه های استقبال از این کاروان ها را بر عهده خواهند داشت، افزود: حضور پرشور و باشکوه مردم دارالشهدای آران و بیدگل در مراسم تشییع و وداع با شهدای والامقام، تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و استمرار راه شهدا است.


شایان ذکر است، مراسم استقبال از کاروان شهدای تازه تفحص شده در اصفهان از ۶ تا ۱۶ دی‌ماه در ۲۸ شهرستان و ۱۵۰ روستای استان برگزار می‌شود‎. پیکر این شهدای گرانقدر ۱۷ دی ماه در ۷ نقطه شامل پارک کوهستانی قائمیه در اصفهان، روستای خرمنان در شهرستان تیران و کرون، مجموعه مسکونی منظریه در شهرضا، کرکوند در مبارکه، هفت تیر در مبارکه و شهر برزک کاشان و آران و بیدگل به خاک سپرده خواهد شد./

کد خبر 1131132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha