برگزاری آیین اختتامیه همایش علمی پژوهشی «سیمای امام رضا(ع) در ادبیات کودک و نوجوان» در کرمانشاه

جسری، گفت: امسال آیین اختتامیه همایش علمی پژوهشی «سیمای امام رضا(ع) در ادبیات کودک و نوجوان» اواخر دی ماه در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

به گزارش  خبرگزاری شبستان در کرمانشاه پیمان جسری، گفت: برای این دوره که چهاردهمین دوره برگزاری همایش ملی امام رضا(ع) در استان کرمانشاه، سیمای امام رضا(ع) در ادبیات کودک و نوجوان انتخاب شده است.

 

رییس اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: مجموعا ۳۳ مقاله از۱۵ استان کشور به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

 

وی  از انتخاب ۱۲ مقاله برگزیده در این دوره همایش خبر داد و خاطر نشان کرد: با داوری صورت گرفته در نهایت 12 اثر از استان های سمنان، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و اصفهان به عنوان آثار برگزیده این دور جشنواره توسط هیات داوران انتخاب شدند.

 

مسئول دبیرخانه همایش علمی پژوهشی سیمای امام رضا (ع) در ادبیات کودک و نوجوان از برگزاری آیین اختتامیه این همایش در اواخر دی ماه خبر داد و افزود: در این آیین از مقالات برگزیده تجلیل خواهد شد.

 

جسری برگزاری چنین همایش هایی را گامی موثری در راستای ترویج و نشر سیره فرهنگ رضوی در جامعه دانست و افزود: از طرفی برگزاری چنین همایش‌ های پژوهشی به شناسایی و معرفی هرچه بیشتر و بهتر پژوهشگران حوزه رضوی منجر می شود.

 

وی گفت: با برگزاری چنین برنامه هایی بانک اطلاعاتی از مقالات پژوهشی برای پژوهشگران آینده سیمای امام رضا(ع) در ادبیات کشور فراهم می شود. ضمن اینکه تولید این مقالات به معنای تولید محتوای فرهنگ رضوی است که بسیار ارزشمند است.

کد خبر 1131204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha