دهه بصیرت فرصتی برای بالا بردن بینش و آگاهی مردم است

فرماندار شهرستان بانه گفت: دهه بصیرت فرصتی ارزشمند برای بالا بردن بینش وآگاهی مردم است و باید با اجرای برنامه‌های مختلف زمینه این مهم را فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، اسماعیل رستم‌پور فرماندار شهرستان بانه در جلسه هماهنگی دهه بصیرت که با موضوع برنامه‌ریزی برنامه‌های یوم الله ۹ دی، سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، به توطئه‌های دشمنان در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و هوشیاری و استقامت مردم در طی سالهای استقرار این نظام الهی اشاره کرد و اظهار داشت: حماسه ۹ دی نماد وحدت و عزت، استقلال و بصیرت مردم کشور عزیزمان ایران اسلامی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

 

وی افزود: در این روز ماندگار و تاریخی، ملت همیشه در صحنه ما حماسه‌ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را نا امید کردند.

 

فرماندار بانه اعلام کرد: برنامه‌های دهه بصیرت در راستای بصیرت‌افزایی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود که نشان دهنده اهمیت و حساسیت این روز در تاریخ پر افتخار نظام اسلامی است.

 

وی یاد آور شد: هدف از برگزاری مراسم گرامیداشت دهه بصیرت، بالا بردن بینش و آگاهی مردم است که با تدبیر و روشنگرهای رهبری رقم خورد و مردم حماسه‌ای جاودان خلق کردند.

 

رستم‌پور گفت: شهید سلیمانی در جهان اسلام و سراسر دنیا شخصیت خاص و دارای جایگاه ویژه‌ای بود و در مراسم یادبود این شهید جلیل‌القدر علاوه بر بحث‌های اجرایی باید به موضوعات محتوایی متناسب با شخصیت وی نیز پرداخته شود.

 

وی تصریح کرد: مراسم یادبود دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی با هم افزایی بخش‌ها و کمیته‌های مختلف و همراهی گروه‌های مردمی با تمرکز بر اجرای برنامه‌های نو و مردمی جهت استفاده و بهره مندی تمام برگزار خواهد شد.

 

در پایان جلسه هریک از حاضرین نظرات خود را در رابطه با برگزاری مراسم این و اجرای عملیات حاج قاسم سلیمانی بیان کردند و مقرر شد همه دستگاههای اجرایی با تمام نیرو و توان در برنامه ها مشارکت جدی داشته باشند.

 

کد خبر 1131217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha