برگزاری دوره های آزاد تربیت معلم با وعده استخدام در آموزش و پرورش فاقد اعتبار است

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل برگزاری کلاس های آزاد آموزگاری و تربیت معلم در سطح این شهرستان با وعده استخدام در آموزش و پرورش را فاقد اعتبار دانست.

محمد معدن دار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با اشاره به برگزاری برخی از دوره های تربیت معلم و آموزگاری به صورت کلاس های آزاد آموزشی (دانشگاه ها و مراکز غیر انتفاعی) با هدف استخدام در آموزش و پرورش گفت: حضور در این کلاس ها و اخذ مدرک به هیچ عنوان برای آموزش و پرورش قابل قبول و تایید نبوده و فاقد هر گونه اعتباری است.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: متاسفانه برخی از مراکز و دانشگاه ها در سطح شهرستان اقدام به برگزاری کلاس های تربیت معلم و آموزش آموزگاری کرده اند که هیچ گونه مجوزی از آموزش و پرورش نداشته و فاقد اعتبار لازم هستند.

 

معدن دار افزود: وعده استخدام و یا جذب به صورت قراردادی درآموزش و پرورش از مزایای اعلام شده برای جذب تربیت معلم و آموزش آموزگاری در کلاس های آزاد در سطح شهرستان است که متاسفانه ها این وعده ها نادرست و غیر عملی است.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل با تاکید بر آموزش و بروز شدن تمامی مدرسین در تمام مقاطع آموزشی گفت: تنها مرجع مورد قبول برگزار کننده کلاس  های آموزش معلمی آموزش و پرورش است که با توجه به شرایط حال حاضر هیچ گونه کلاس آموزشی از سوی این اداره در سطح شهرستان برگزار نشده است.


 حدود ۲۰ هزار دانش آموز آران و بیدگلی در ۱۴۰ واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند

کد خبر 1131224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha