کنگره بزرگداشت نظامی گنجوی در تبریز برگزار می‌شود

ناظمی گفت: کنگره بزرگداشت نظامی گنجوی در صورت حمایت وزارتخانه؛ اسفند ماه سالجاری به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سیدقاسم ناظمی» امروز در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: با وجود همه محدودیت‌های مالی و کرونایی، سال ۱۴۰۰ بهار فرهنگ و هنر استان نام گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان این‌که امسال وضعیت حوزه فرهنگ و هنر نسبت به سال گذشته رو به بهبود بوده است، خاطرنشان کرد: با تلاش‌هایی که صورت گرفته است، همگرایی بین دستگاه‌های مختلفی که در حوزه فرهنگ فعال هستند به مرکزیت این اداره کل افزایش یافته است.

وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در ماه های پایانی سال گفت: بزرگداشت پررنگ و باشکوه نظامی گنجوی رویداد مهم دیگری است که در صورت حمایت وزارتخانه در اسفند ماه سالجاری شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

ناظمی جلب حمایت وزارتخانه و عقد تفاهم‌نامه‌های مختلف را از جمله اقدامات اداره کل در یکسال گذشته دانست و افزود: امسال چندین رویداد ملی را در استان تعریف کردیم و از قبل آنها توانستیم منابعی از مرکز جذب کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی ابراز داشت: تا پایان سال چندین برنامه در سطح ملی داریم که مرکز متعهد شده بخشی از منابع آنها را تامین کند و به حمایت‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم نیازمندیم.

وی افزود: جشنواره تئاتر رضوی، جشنواره فیلم تبریز و جشنواره تئاتر استانی سه برنامه بزرگی است که تا پایان سال در استان شاهد برگزاری آنها خواهیم بود و به حمایت همه دستگاهها ازجمله سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شهرداری و دیگر ارگانهای فعال در حوزه فرهنگ امیدواریم.

 

کد خبر 1131225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha