عملیات فاطمی نسل سلیمانی با محوریت مردمی در البرز اجرا می شود

حجت الاسلام ولایی برحق با اشاره به اهمیت توجه به سیره و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: عملیات فاطمی نسل سلیمانی با هدف تبیین مکتب حاج قاسم در البرز اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام ولایی برحق» طی نشست خبری با اعلام خبر برپایی عملیات فاطمی نسل سلیمانی در البرز گفت: تمامی دستگاه های اجرایی و فرهنگی به منظور اجرای عملیات فاطمی نسل سلیمانی در البرز مشارکت دارند.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: با توجه به تقارن ایام فاطمیه و شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه های محنوایی در حوزه سازمان تبلیغات اسلامی البرز با هدف هم پوشانی با دیگر نهادهای اجرایی برپا می شود.

 

وی با شااره به اهمیت اجرای طراحی عملیات نسل سلیمانی بیان کرد: حجم بالایی از مجموعه های مردمی اعم از هیئت ها، روضه های خانگی، نهادها، کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز و ... ویژه برنامه های متعددی را دارند. 

 

 

وی اظهار کرد: پاسداشت این ایام در قالب اجرای پویش ملی در مجموعه پویش عهدنامه حاج قاسم سلیمانی که یک عهد عمومی با آرمان های والای آن شهید عزیز است در نظر گرفته شده است. 

 

ظرفیت حرف آورد در تبیین فرهنگ و مکتب شهید سلیمانی 

 

حجت الاسلام ولایی با اشاره به برپایی ویژه برنامه های سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: ظرفیت حرف آورد در تبیین فرهنگ و مکتب شهید سلیمانی دیده می شود.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: عملیات مواسات و همدلی در قالب اهداء ۵۰ هزار بسته معیشتی ویژه ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی در میان نیازمندان توزیع می شود.

 

 

 

کد خبر 1131254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha