اجرای ۳ طرح فوق برنامه خیرخواهانه با هدف دستگیری از افراد کم بضاعت به همت کانون ‌«امام رضا (ع)» گراش

مقتدری گفت: با هدف حمایت و دستگیری از خانواده ها و افراد کم بضاعت، سه طرح فوق برنامه خیرخواهانه به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری ‌«امام رضا (ع)» گراش به اجرا در آمد.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گراش، گفت: در ادامه طرح های فوق برنامه خیرخواهانه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)»، بخشی از بدهی سرپرست خانوار به مبلغ پنج میلیون ریال پرداخت شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش افزود: همچنین قسط های عقب مانده وام یک سرپرست خانوار نیز سه میلیون و 10 هزار ریال به همت بچه های مسجد پرداخت شده است.

 

وی به دیگر اقدام این کانون فرهنگی و هنری در راستای حمایت از اقشار کم بضاعت جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: در اقدامی دیگر از سوی بچه های مسجد، هزینه خرید عینک یک دانش آموز به مبلغ هشت میلیون ریال تامین شد.

 

مقتدری با قدردانی از تلاش بچه های مسجد و همت خیران و نیکوکاران در اجرای طرح های خیرخواهانه کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» خواستار تداوم این همکاری ها در راستای کمک به خانواده ها و افراد کم بضاعت و محروم شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش در پایان اظهار کرد: تا کنون از سوی بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری تعداد 67 فوق برنامه خیرخواهانه با هدف دستگیری و حمایت از افراد کم بضاعت انجام شده است.

 

کد خبر 1131258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha