فعالیت ۳۰۳ باجه فعال پست بانک در روستاهای فارس

سهرابی گفت: در ۳۰۳ باجه فعال پست بانک در روستاهای فارس، اکثر خدمات مالی و بانکی ارائه می شود و ۳۰ باجه دیگر تا پایان امسال به روستاهای فارس افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (دوشنبه 6 دی) در دیدار با مدیر شعب و جمعی از همکاران پست بانک استان فارس که به مناسبت سالروز تاسیس پست بانک ایران انجام شد، گفت: پست بانک به عنوان بانک تخصصی حوزه روستایی کشور خدمات به روز بانکی را به روستاهای استان ارائه می کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: ارائه خدمات پست بانک در روستاهای فارس در پیشگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها موثر بوده است.

​وی اضافه کرد: در ۳۰۳ باجه فعال پست بانک در روستاهای فارس، اکثر خدمات مالی و بانکی ارائه می شود و ۳۰ باجه دیگر تا پایان امسال  به روستاهای فارس افزوده خواهد شد.

سهرابی اعلام کرد: به طور متوسط روزانه ۱۳۴ هزار تراکنش بانکی در استان فارس انجام می شود و پست بانک ایران بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال در طرح های اشتغال زایی روستایی فارس تاکنون سرمایه ‌گذاری کرده است که بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال مناطق کم برخوردار استان را در پی داشته است.

«فاطمه دهقانی»، نیز در این دیدار عنوان کرد: تعداد دستگاه های خودپرداز پست بانک روستایی فارس به ۲۰۶ دستگاه افزایش یافته است و 11 هزار و 347 پوز در روستاهای استان فعال است.

مدیر شعب پست بانک استان فارس افزود: در ۹ ماهه ابتدای امسال پنج هزار و  ۲۲۳ میلیارد ریال تسهیلات توسط پست بانک فارس در استان پرداخت شده که ۶۰ درصد این مبلغ در روستاها پرداخت شده است.

وی اعلام کرد: برای حمایت از اشتغال روستاییان در سال گذشته نیز ۲۳۱ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است که این رقم امسال ۱۹۶ میلیارد ریال بوده است.

کد خبر 1131332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha