۲۳ بیمار کرونایی در قم بستری شدند

قدیر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۴ بیمار با علائم کرونا به بیمارستان‌های قم مراجعه کرده که ۲۳ نفر آن‌ها نیاز به بستری داشته و اقدامات لازم انجام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمدرضا قدیر» امروز (دوشنبه 6 دی) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کووید۱۹ در قم گفت: متأسفانه عدم توجه به دستورات بهداشتی در قم رشد یافته و این موضوع ما را نگران کرده است.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: سویه جدید کرونا به نام امیکرون در حال گسترش است و اگر دستورات بهداشتی را رعایت نکنیم، قطعاً دچار مشکلات بسیار می‌شویم.
 

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، 34 بیمار با علائم کرونا به بیمارستان‌های قم مراجعه کرده که 23 نفر آن‌ها نیاز به بستری داشته و اقدامات لازم انجام شد.


قدیر گفت: 17 بیمار نیز از بیمارستان با تشخیص پزشکان مرخص شدند و باید ادامه روند درمان خود را در منازل سپری کنند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: امروز نیز مانند روزهای گذشته خوشبختانه هیچ مورد فوتی کرونا مثبت در قم نداشتیم و امیدواریم که این رویه همچنان ادامه‌دار باشد.


وی گفت: در حال حاضر 101 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های قم بستری بوده که حال 8 نفر آن‌ها وخیم گزارش‌شده است.


قدیر گفت: روز گذشته 219 تست کرونا نیز در قم انجام شد و 13 مورد از تست‌ها مثبت و اعلام تا اقدامات لازم برای قرنطینه شدن انجام شود.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص واکسیناسیون گفت: روند واکسیناسیون به‌خصوص در دوز سوم ادامه ‌دارد و تاکنون یک‌میلیون و 503 هزار و 720 دوز واکسن در قم تزریق‌شده است.

کد خبر 1131347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha