برگزاری کلاس های آموزش خیاطی به همت کانون شهید مفتح درملایر

حجت الاسلام داوری گفت: در راستای اشتغالزایی به همت کانون فرهنگی هنری روستای کهکدان ملایر و همچنین کمیته امداد و جهاد کشاورزی تا کنون دو دوره کلاس های آموزش خیاطی برگزار شده است.

«حجت الاسلام گل محمد داوری» در گفت‌‍وگو  با خبرنگار شبستان در ملایرگفت: کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر در بخش سامن از سال ۱۳۷۳ تاسیس شده است و بیش از ۲۰۰ نفر عضو فعال دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری  شهید مفتح روستای  کهکدان ملایر با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی  در طول سال در این کانون اجرا شده و به عنوان یکی از کانون های فعال شهرستان است افزود: در ایام کرونا نیز بیشتر این برنامه ها اجرا شده و در فضای مجازی نیز برنامه‌ها به خوبی دنبال شده است.

 

وی افزود: در راستای اشتغالزایی به همت کانون فرهنگی هنری روستای کهکدان ملایر و همچنین کمیته امداد برای ۱۶ نفر کلاس های آموزش خیاطی برگزار شده است.

 

وی  گفت:  این کلاس ها دوره های ۳ تا ۴ ماه است که در این زمینه ۱۶ نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد شهرستان ملایر در این روستا از این آموزش ها بهره مند می شوند.

 

وی و گفت این افراد بعد از دوره آموزشی و اعطای مدرک از سوی فنی و حرفه ای تسهیلات مورد نیاز را  از سوی کمیته امداد ریافت می‌کنند تا بتوانند  برای خود اشتغال ایجاد کنند.

 

حجت الاسلام داوری با بیان اینکه مربی نیز از سوی این کانون برای آموزش این افراد تامین شده است و با پیگیریهایی که داشتیم  و جا و مکان را نیز برای این افراد  فراهم کردیم.وی  در ادامه با بیان اینکه همچنین یک دوره آموزش خیاطی نیز در سال گذشته با همکاری جهاد کشاورزی و به همت کانون برگزار شد گفت در این دوره نیز تعدادی آموزش دبدند که  ۷ و ۸ نفر اشتغال ایجاد شده است.

کد خبر 1131378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha