بیش از ۳۵ مراسم مذهبی ایام فاطمیه(س) در آستارا برگزار شد

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: به مناسبت ایام فاطمیه اول، بیش ۳۵ مراسم مذهبی و عزاداری در بندر آستارا برگزار شد.

حجت‌الاسلام«محمد مهدی حبیبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا(س) آنقدر بالاست که نمی‌توانیم آن را توصیف کنیم.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان‌ اینکه نیاز امروز جامعه این است که زندگی فاطمه (س) را سرلوحه زندگی خود قراردهیم، افزود: خانواده‌ها و دانش‌آموزان عفت و همسرداری آن بانوی بزرگ اسلام را در زندگی به کار بگیرند.

 

وی با اشاره اینکه در ایام فاطمیه اول بیش از ۳۵ ویژه برنامه در بندر آستارا برگزار شد، تصریح‌کرد: مراسمات سخنرانی، مداحی، سینه‌زنی و زنجیرزنی از مهم‌ترین برنامه‌هایی بود که در دهه اول فاطمیه(س) در مساجد و هیئت‌های مذهبی برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: این مراسمات با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد و برای ایام دوم فاطمیه(س) با توجه به احتمال شیوع سویه جدید کرونا، این امر با دقت بیشتری انجام می‌شود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا اضافه‌کرد: همچنین مراسم عزاداری، ادای نذورات و روضه‌های خانگی نیز در دهه اول فاطمیه در آستارا برگزار شد و به همین مناسبت سطح شهر، جلوی ادارات، مساجد و هیئت‌های مذهبی سیاه‌پوش شد.

کد خبر 1131412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha